![]() |
|
| |||
| |||
| Tiden min PC temperaturen 42c som ser ganske høyt. Systemet mitt er: Intel Quad core@2.67Ghz for 2 x 2 kjerner 8 GB RAM Nvidia 1GB grafikkort Windows Vista Business 4MB cache 64-biters system etc.. folk sier om det er over 65c deretter sin usikre, er det sant? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva slag Quad er det? Q6700, i7, Xeon? Dens er veldig varmt i disse dager uansett Hva kjøler bruker du? Hvis lager så det er nok om normal The max temps min CPU kan ta er 74c så sin avhengig CPU og im ikke sikker på hvilken ditt er skjønt
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Hvis min CPU fikk 60 c Jeg vil stenge immediatly fordi dette er en veldig høy temp, og jeg wouldnt vil risikoen disse temps, men sier at fire kjerner vil alltid være varmere som CPUens er x 4, og nå er de større og mer mektig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 60C er fin som en belastning temp.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Yh avtalt hvis quadkjerne var inaktiv på dette vil jeg si at noe er galt i systemet. Er du overclocking det eller noe? er det stock kjøler du har? lager heatsink? |
|
| |||
| |||
| Mine går på at over clocked. Det er ingenting å bekymre seg for i det hele tatt! Disse er konstruert for å kjøre i 100 grader eller så, ingen problemer ved 40 grader i det hele tatt. Hvis det var 90 eller så deretter få litt bekymret, men selv 60 er fin på en 100% last temp. Gå med Carbons råd, alle som gjør går hjem lykkelig. |
|
| |||
| |||
| Ingenting i veien med 60 som sa. Min Q6600 OC'd @ 3.66 fikk 75C (last) Som var stabil, men jeg kjører det lavere enn allikevel så du kan se på min sig, så jeg kan ikke gi deg noen langsiktige info på det. Men 42 Er absolutly fine. |