mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Im virkelig forvirret

Reply

Thread Tools
Old 26 januar 2008, 15:00
Ny Medlem Gruppen

Nå min far ringede og fortalte mig det sted, han arbejder på, er gonna købe ham en computer og max pris er $ 1200. Jeg er temmelig sikker på, de vil have det fra en boks eller noget, og han vil vide, hvad de bedst mulige computer, han kan få til denne pris.

Han har DSL super eller sådan noget, så hans internet er god, og de lader ham tage den med hjem. Ingen restriktioner andet end prisen.

Han ønsker at være i stand til at spille gode spil på det, og vil formentlig købe et godt grafikkort / mere RAM, hvis den ikke kommer med comp.

Han så en comp med 400 gig hukommelse, der blev Hewlatt Packard, men han er ikke sikker.

Han har brug for det i dag, så det ikke kan være noget online.

hvad med dette?

http://www.alienware.com/product_det...EFAULT # PDP-nav

er, at kun tårnet ting ikke som en skærm og kram?

hvad er den bedst mulige computer, han kan få for $ 1.200 med en mus / tastatur / skærm?
Old 26 januar 2008, 21:43
Medlem Gruppen

Alt hvad du virkelig kan gøre er forskning. Der er et væld af forskellige edb-beslutningstagere derude. Jeg bryder mig om Alienware-computere, har jeg aldrig personligt ejet en, men jeg ved, at de er store spil-computere. Jeg tvivler på, han ville have set en computer med 400gigs af hukommelse, der alene vil koste $ 1.200. Og du kan ikke sætte så meget hukommelse i en computer. Han var vel forstand harddisken kapacitet. :)
Old 27 januar 2008, 19:04
Donor-Gruppen

Vejledningen har en opsætning i bunden, der er omkring $ 1.100 med en skærm og sag. Alienware er overpris junk tbh - bemærk der er et 8600GTS (der vil ikke køre noget som god opløsning) og en middelmådig CPU.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 27 januar 2008, 21:12
Medlem Gruppen

Det er meget sandt. Men Alienware er nogle af de bedre computere, du kan få, hvis du ikke ønsker at bygge en selv. Jeg kan varmt anbefale at bare bygge en, men det lyder som om du nok ikke kan. Som jeg sagde før forskning en masse forskellige edb-beslutningstagere og vælge en du kan lide. Så kan du lægge alle de specs på her, og vi kan fortælle dig, hvor godt det er eller ikke er. Jeg foreslår, at du tager et kig på www.ibuypower.com
De har nogle ordentlige computere på der.
Carbon, jeg har et 7600GT, at jeg kører Crysis med. Sikker på, jeg kan ikke få awesome beslutninger med det, men det virker. Et 8600GT er okay for nu, jeg ved, at der senere i fremtiden mit kort og 8600GT vil være uønsket. Men hvis han ikke er en hård kerne gamer en 8600GT er helt fint. Plus du kan opgradere senere, når 8800s kommer ned i pris, en smule.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.