vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Im todella sekava

Reply

Thread Tools
Old 26 tammikuu 2008, 15:00
Uusi Jäsen

Default Im todella sekava

No isäni soitti ja kertoi minulle paikka, jossa hän työskentelee, on se aio ostaa hänelle tietokoneen ja Max hinta on 1200 dollaria. Olen melko varma, että he haluavat sitä kohtaan tai jotain, ja hän haluaa tietää mahdollisimman tietokone hän voi saada tähän hintaan.

Hänellä DSL Super tai jotain niin hänen internet on hyvä, ja ne antaa hänen tehdä sitä kotiin. Ei rajoituksia kuin hinta.

Hän haluaa voi pelata hyviä pelejä sitä, ja todennäköisesti ostaa hyvä näytönohjain / lisää muistia, jos se ei ole mukana comp.

Hän näki pakoll 400 keikkaa muisti, että oli Hewlatt Packard, mutta hän ei ole varma.

Hän tarvitsee sitä tänään, niin se ei voi olla mitään verkossa.

Entä tämä?

http://www.alienware.com/product_det...EFAULT # PDP-nav

on, että vain torni asia pidä seurata ja tavaraa?

mikä on paras mahdollinen tietokone hän voi saada ja 1200 dollaria hiiren / näppäimistön / valvoa?
Old 26 tammikuu 2008, 21:43
Jäsen

Kaikki voi todella on tutkimus. On olemassa lukematon määrä erilaisia tietokoneen päättäjien siellä. En kuten Alienware tietokoneet, en ole koskaan itse omistaa yksi, mutta tiedän, että ne ovat suuria pelaamista tietokoneita. Epäilen, hän olisi nähnyt tietokone 400gigs muistia, että maksaisi 1200 dollaria. Ja et voi laittaa niin paljon muistia on tietokoneessa. Hän oli todennäköisesti tarkoitettu kiintolevyn kapasiteetti. :)
Old 27 tammikuu 2008, 19:04
Rahoittajien ryhmän

Oppaan on asetukset alareunassa on noin 1100 dollaria, joilla seurataan ja asia. Alienware on overpriced roskapostia tbh - Huomautus: n 8600GTS (joka ei suorita mitään hyvää resoluutio) ja keskinkertainen CPU.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 27 tammikuu 2008, 21:12
Jäsen

Tämä on aivan totta. Mutta Alienware on joitakin parempia tietokoneet saat, jos et halua rakentaa sellainen itse. I highly recommend vain rakentaa yksi, mutta se kuulostaa varmaan pysty. Kuten sanoin, ennen kuin tutkimus joukko erilaisia tietokoneen päättäjien ja valita mieleisesi. Sitten voit laittaa kaikki tiedot täällä ja me kerromme, miten hyvä se on tai ei ole. Ehdotan katsomaan www.ibuypower.com
Ne ovat osa ihmisarvoista tietokoneita siellä.
Hiiltä olen 7600GT, että olen suorittanut Crysis kanssa. Toki en voi saada mahtavia päätöslauselmien kanssa, mutta se toimii. 8600GT on kunnossa nyt, tiedän, että myöhemmin tulevaisuudessa minun kortti ja 8600GT on roskaa. Mutta jos hän ei ole kova ydin gamer 8600GT on täysin kunnossa. Plus et voi päivittää myöhemmin, kun 8800s asettuneet hintojen vähän.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
IM vähän Confused nay27uk CPUs, Emolevyt & RAM 3 11 lokakuu 2009 13:35
Confused newbie! Caz Esittele itsesi Täällä 6 20. marraskuu 2008 12:25
Lil bit hämmentynyt tässä tapauksessa. Carl Kotelot & Virtalähteet 4 28th Jun 2008 04:37
Really Confused Xeon Graphics Cards & Näytöt 5 14. marraskuu 2007 14:13
Hämmentynyt RAM mcfarty CPUs, Emolevyt & RAM 10 10th Aug 2007 06:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.