mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Im echt in de war

Reply

Thread Tools
Old 26 januari 2008, 15:00
Nieuw Lid Fractie

Default Im echt in de war

Nou mijn vader belde en vertelde me dat de plaats waar hij werkt bij is gonna buy hem een computer en de max prijs is $ 1200. Ik ben er vrij zeker van dat ze willen dat uit een doos of iets, en hij wil weten wat de best mogelijke computer hij kan krijgen voor die prijs.

Hij heeft super-DSL of iets dergelijks dus zijn internet is goed, en ze zijn hem te laten nemen naar huis. Geen andere beperkingen dan de prijs.

Hij wil in staat zijn om goede games te spelen op, en zal waarschijnlijk koop een goede grafische kaart / meer RAM-geheugen als het niet komen met de comp.

Hij zag een comp met 400 gig aan geheugen dat was Hewlatt Packard maar hij is niet zeker.

Hij heeft het vandaag nog zodat het niet kan van alles online.

hoe zit dit??

http://www.alienware.com/product_det...EFAULT # pdp-nav

is dat alleen de toren ding niet als een monitor en stuff?

wat is de best mogelijke computer hij kan krijgen voor 1200 dollar met een muis / toetsenbord / monitor?
Old 26 januari 2008, 21:43
Lid Fractie

Alles wat je kunt doen is echt onderzoek. Er zijn een hoop andere computer makers die er zijn. Ik vind de Alienware computers, heb ik nog nooit persoonlijk eigendom is een, maar ik weet wel dat ze zijn geweldig gaming computers. Ik betwijfel of hij zou hebben over een computer met 400gigs geheugen gezien, dat alleen zou 1200 dollar kosten. En je kunt niet stellen dat veel geheugen in een computer. Hij was waarschijnlijk betekent dat de harde schijf capaciteit. :)
Old 27 januari 2008, 19:04
Donor Groep

De gids heeft een setup op de bodem dat is ongeveer $ 1100 met een monitor en zaak. Alienware is overpriced rommel tbh - nota er is een 8600GTS (die niet zal alles in goede resolutie draaien) en een middelmatige CPU.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 27 januari 2008, 21:12
Lid Fractie

Dat is heel waar. Maar Alienware zijn enkele van de betere computers die u kunt krijgen als u niet wilt er zelf een te bouwen. I highly recommend gewoon een te bouwen, maar het klinkt alsof je waarschijnlijk niet. Zoals ik al eerder zei onderzoek van een aantal verschillende computer makers en kies degene die je wilt. Dan kun je alle specs hier en we kunnen u vertellen hoe goed het is of niet. Ik stel voor dat je een kijkje nemen op www.ibuypower.com
Ze hebben een fatsoenlijke computers daar.
Carbon, ik heb een 7600GT dat ik lopen met Crysis. Zeker dat ik niet kan krijgen awesome resoluties, maar het werkt. Een 8600GT is goed voor nu, ik weet dat later in de toekomst van mijn kaart en de 8600GT zal worden junk. Maar als hij niet een harde kern gamer een 8600GT is perfect in orde. Plus je later, als de 8800s gedaald in prijs een beetje kan upgraden.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Im een beetje in de war nay27uk CPUs, Moederborden & RAM 3 11 oktober 2009 13:35
Confused newbie! CAZ Introduceer jezelf hier 6 20 nov 2008 12:25
Lil beetje verward over deze zaak. Carl Cases & Power Supplies 4 28 jun 2008 04:37
Echt Confused Xeon Grafische Kaarten & Monitors 5 14 nov 2007 14:13
Verward over RAM mcfarty CPUs, Moederborden & RAM 10 10 aug 2007 06:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.