![]() |
|
| |||
| |||
| Tja min pappa ringde och berättade den ort han arbetar på är ska köpa honom en dator och max pris är $ 1200. Jag är ganska säker på att de vill ha det från en låda eller något, och han vill veta vad den bästa möjliga datorn han kan få för det priset. He's got DSL super eller nåt sånt så hans Internet är bra, och de låter honom ta med den hem. Andra begränsningar än priset. Han vill kunna spela bra spel på den, och kommer förmodligen att köpa ett bra grafikkort / mer RAM-minne om det inte kommer med comp. Han såg ett komp med 400 gig minne som var Hewlatt Packard men han är inte säker. Han behöver det i dag så det kan inte vara allt online. Vad sägs om detta? http://www.alienware.com/product_det...EFAULT # PDP-nav är att bara tornet sak inte som en monitor och sånt? Vilken är den bästa möjliga datorn han kan få för $ 1200 med en mus / tangentbord / monitor? |
|
| |||
| |||
| Allt du verkligen kan göra är forskning. Det finns massor av olika datortillverkare ute. Jag gillar den Alienware datorer, har jag aldrig personligen ägt en men jag vet att de är bra gaming datorer. Jag tvivlar på att han skulle ha sett en dator med 400gigs minne, som enbart skulle kosta 1200. Och du kan inte lägga så mycket minne i en dator. Han förmodligen var innebörden av hårddiskens kapacitet. :) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Guiden har en setup på botten som är ca $ 1.100 med en bildskärm och fall. Alienware är overpriced skräp tbh - notera det finns ett 8600GTS (som inte kommer att köra allt på bra upplösning) och en medioker CPU.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det är väldigt sant. Men Alienware är några av de bättre datorer som du kan få om du inte vill bygga en själv. Jag rekommenderar starkt att bara bygga en men det låter som du antagligen inte kan. Som jag sa tidigare forskning en massa olika datortillverkare och välj en du gillar. Då kan du lägga alla specifikationer på här och vi kan berätta hur bra det är eller inte. Jag föreslår att du tar en titt på www.ibuypower.com De har några anständiga datorer där. Carbon, har jag ett 7600GT som jag kör Crysis med. Säker på att jag inte kan få awesome resolutioner med det men det fungerar. Ett 8600GT är okej för nu vet jag att senare i framtiden mitt kort och 8600GT kommer att bli skräp. Men om han inte är en hård kärna gamer ett 8600GT är också bra. Plus att du kan uppgradera senare när 8800s komma ner i pris lite. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Im lite förvirrad | nay27uk | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 11 oktober 2009 13:35 |
| Confused newbie! | Caz | Presentera dig här | 6 | 20 november 2008 12:25 |
| Lil lite förvirrad om det här fallet. | Carl | Cases & Power Supplies | 4 | 28 juni 2008 04:37 |
| Verkligen Confused | Xeon | Grafikkort & Skärmar | 5 | 14 november 2007 14:13 |
| Confused om RAM | mcfarty | Processorer, moderkort & RAM | 10 | 10 august 2007 06:30 |
| Thread Tools | |
| |