![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi alle - Nice forum! Jeg har et problem, jeg spekulerer på, om du kan hjælpe mig med. Jeg er fuld gang med at opbygge en computer op, og jeg troede jeg havde afsluttet alt, så da jeg startede op for første gang, jeg var skuffet, da der ikke skete noget på skærmen. Jeg har en Innovision GeForce 8800GTS 320MB gfx kort på en Asus P5b deluze bundkort. Jeg har sikret I've got magten går fra PSU til gfx kortet (og når jeg tænder for pc, blæseren starter whirring) og jeg har sikret min skærm er sat i. Når jeg ikke vedhæfte DVI kabel fra skærm til gfx kortet, monitoren viser en "intet signal" besked, men så snart jeg sætte det ind i gfx kort, skærmen går i standby-tilstand. Nogen tanker om, hvad der går galt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej GillsMan
| |||
| |||
| Hej, tak for svaret. Jeg har netop faste det skønt ... det P2 kabel (ATX exit kabel) til mit bundkort var kommet lidt løs! Sikres det, og det fungerer nu. Thanks anyway dude! : D |
|
| |||
| |||
| God mand, dejligt at høre. :) Har en svane runde de fora, hvis du vil. Vi har nogle gode tråde om bygning pc's. |
|
| |||
| |||
| Takket Wolfey - tror jeg vil! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vil NVIDIA GeForce 8500 GT Arbejde i en Asus M3A78 EM Bundkort? | P5200 | Grafikkort & Monitors | 8 | 18 marts 2009 20:10 |
| Ajourføring Video Card - Asus-A7V8X-X Bundkort | mcmso | Grafikkort & Monitors | 12 | 27 februar 2009 18:57 |
| Hmm ... 8800GS Eller 8800GTS 320MB HJÆLP !!!!!!!! | waxtodonte15 | Grafikkort & Monitors | 3 | 17 april 2008 18:45 |
| GeForce 8800GT (ny) vs 8800GTS 640MB | saholt | Grafikkort & Monitors | 7 | 29 januar 2008 15:38 |
| 8800gts 320mb rivatuner overclock | necromancier | Grafikkort & Monitors | 5 | 29 oktober 2007 12:22 |
| Thread Tools | |
| |