![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi everyone - mukava foorumi! Minulla on ongelma Ihmettelen, jos voit auttaa minua. Olen tällä hetkellä rakentaa tietokone, ja ajattelin, I'd valmiiksi kaikkea, joten kun aloitin ryhtyvät ensimmäistä kertaa, olin pettynyt, kun mitään ei tapahtunut monitori. Olen sai Innovision GeForce 8800GTS 320MB gfx-kortti, joka Asus P5b deluze emolevyn. Olen varmistanut Minulla teho siirtyessään PSU että gfx kortti (ja kun puhun tietokoneessa, tuuletin alkaa whirring) ja olen varmistanut monitorini on kytketty tuumaa Kun En kiinnitä DVI-kaapeli siitä seuraa, että gfx kortti, monitori näyttää "No signal"-viestin, mutta heti, kun kytken ne gfx kortin, näyttö menee valmiustilaan. Kaikki ajatukset siitä, mikä on vialla? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei GillsMan
| |||
| |||
| Hei, kiitos vastauksesta. Olen vain kiinteän se kuitenkin ... että P2-kaapeli (ATX poistua kaapeli) minun emolevy oli tullut hieman löysä! Turvattu, ja se toimii nyt. Kiitos joka tapauksessa jätkä! : D |
|
| |||
| |||
| Hyvä mies, hienoa kuulla. :) Onko joutsen ympäri foorumeilla, jos haluat. Meillä on joitakin hyviä viestijoukot osalta rakennuksen pc's. |
|
| |||
| |||
| Kiitos Wolfey - mielestäni se! |