vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Innovision GeForce 8800GTS 320MB gfx-kortti, joka Asus P5b deluze emolevy

Reply

Thread Tools
Old 19. toukokuuta 2007 10:13
Uusi Jäsen

Default Innovision GeForce 8800GTS 320MB gfx-kortti, joka Asus P5b deluze emolevy

Hi everyone - mukava foorumi!

Minulla on ongelma Ihmettelen, jos voit auttaa minua. Olen tällä hetkellä rakentaa tietokone, ja ajattelin, I'd valmiiksi kaikkea, joten kun aloitin ryhtyvät ensimmäistä kertaa, olin pettynyt, kun mitään ei tapahtunut monitori.

Olen sai Innovision GeForce 8800GTS 320MB gfx-kortti, joka Asus P5b deluze emolevyn. Olen varmistanut Minulla teho siirtyessään PSU että gfx kortti (ja kun puhun tietokoneessa, tuuletin alkaa whirring) ja olen varmistanut monitorini on kytketty tuumaa Kun En kiinnitä DVI-kaapeli siitä seuraa, että gfx kortti, monitori näyttää "No signal"-viestin, mutta heti, kun kytken ne gfx kortin, näyttö menee valmiustilaan.

Kaikki ajatukset siitä, mikä on vialla?
Old 19. toukokuuta 2007 10:23
Banned ryhmän

Default Innovision GeForce 8800GTS 320MB gfx-kortti, joka Asus P5b deluze emolevy

Hei GillsMan

Tervetuloa TCF

Onko monitori on oranssi valo edessä kun valmiustilassa?
Oletko käynnistynyt ja samalla valmiustilassa?
Oletko kokeillut tavallista SVGA kaapeli?

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 19. toukokuuta 2007 10:33
Uusi Jäsen

Hei, kiitos vastauksesta. Olen vain kiinteän se kuitenkin ... että P2-kaapeli (ATX poistua kaapeli) minun emolevy oli tullut hieman löysä! Turvattu, ja se toimii nyt. Kiitos joka tapauksessa jätkä! : D
Old 19. toukokuuta 2007 10:38
Banned ryhmän

Hyvä mies, hienoa kuulla. :)

Onko joutsen ympäri foorumeilla, jos haluat.

Meillä on joitakin hyviä viestijoukot osalta rakennuksen pc's.
Old 20. toukokuuta 2007 09:11
Uusi Jäsen

Kiitos Wolfey - mielestäni se!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.