![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alla - trevligt forum! Jag har ett problem som jag undrar om ni kan hjälpa mig med. Jag är nu att bygga en dator, och jag trodde att jag skulle fyllas allt, så när jag startade för första gången blev jag besviken när ingenting hände på skärmen. Jag har en Innovision GeForce 8800GTS 320MB Gfx kort på en Asus P5B deluze moderkort. Jag har säkerställt att jag har makt kommer från PSU till Gfx kort (och när jag slå på datorn, fläkten startar snurr) och jag se min skärm är inkopplad i. När jag inte bifoga DVI kabel från monitorn till Gfx kort monitorn visar en "Ingen signal" meddelandet, men så fort jag ansluter den till Gfx kort skärmen går i vänteläge. Alla tankar om vad som är fel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej GillsMan
| |||
| |||
| Hej, tack för svaret. Jag har bara fast det men ... det P2 kabel (ATX utträde kabel) till mitt moderkort hade kommit lite löst! Säker den och det fungerar nu. Tack ändå dude! : D |
|
| |||
| |||
| God man, bra att höra. :) Har en svan runt forum om du vill. Vi har några bra trådar om att bygga datorer. |
|
| |||
| |||
| Tack Wolfey - tror att jag kommer! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kommer Nvidia Geforce 8500 GT Arbetet på en Asus M3A78 EM Moderkort? | P5200 | Grafikkort & Skärmar | 8 | 18 mars 2009 20:10 |
| Uppdatering Grafikkort - Asus-A7V8X-X Motherboard | mcmso | Grafikkort & Skärmar | 12 | 27 februari 2009 18:57 |
| Hmm ... 8800GS Eller 8800GTS 320MB HJÄLP !!!!!!!! | waxtodonte15 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 17 april 2008 18:45 |
| GeForce 8800GT (ny) vs 8800GTS 640MB | saholt | Grafikkort & Skärmar | 7 | 29 januari 2008 15:38 |
| 8800gts 320mb rivatuner överklockning | necromancier | Grafikkort & Skärmar | 5 | 29 oktober 2007 12:22 |
| Thread Tools | |
| |