![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb enkele oudere computers die ik gekocht bij een werf verkoop en im proberen om nieuwe elementen in hen. Nou, ik liep in een paar problemen. Als ik de pc opstarten met een nieuwere hd in, het gewoon opstarten. Het zegt iets als Error 14 D Grub ... Ik denk dat er iets van. Any advice? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ervan uitgaande dat de nieuwere harde schijven zijn eerder gebruikt ...
Windows installeert op de harde schijven zijn specifiek voor de hardware in de PC waren oorspronkelijk geïnstalleerd inch Dus het nemen van een harde schijf van een machine en brengen deze in een andere en de verwachting is om op te starten is nogal optimistisch. Doe een verse installatie. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Verse installatie? |
|
| |||
| |||
| Yar, krijgen een Windows-of Linux-CD en installeren van een besturingssysteem. |
|
| |||
| |||
| I cant, doet het lezen van de schijf ... |
|
| |||
| |||
| Is het detecteren van de harde schijf in de BIOS op auto-instellingen? |
|
| |||
| |||
| nee, zegt dat het fout bij het lezen harde schijf |
|
| |||
| |||
| Ben je zeker dat je in het BIOS, is het BIOS niet geven foutmeldingen is, wordt het weergegeven of het gewoon. Als dit niet het ofwel verkeerd is aangesloten of defect. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat de foutmelding die u krijgt is omdat deze schijf eerder is gebruikt met Linux en de Grub Bootloader is nog steeds op het station.
Ga naar bios en verander de drive boot Om de cd zijn de eerste boot schijf en de HDD seconden, dan opstart met een XP-schijf, ga naar de herstelconsole en typ fdisk / mbr Vervolgens afslag en starten met de XP-cd opnieuw en kijk of de schijf nu beschikbaar is voor gebruik. Mijn Systeem: Home Bouw
|