vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Intel D645GRG Ongelma! Plz Apua!

Reply

Thread Tools
Old 4 heinäkuu 2009, 06:40
Jäsen

Default Intel D645GRG Ongelma! Plz Apua!

Hei
Minulla on Intel D845GRG äiti aluksella XP asentaa sitä. En ole koskaan ollut ongelmia sen kanssa, mutta siitä lähtien olen asentanut päivityksen SP # 3 XP, wen se käynnistyy uudelleen, ja se menee näytön jossa hte XP logo näkyy ja lataa, vaan käynnistyy uudelleen sieltä ja jatkuu.

HUOM:
Minulla on 512 Mt RAM-muistia
300 Gt Hardrive
2.8ghz P4
Old 4 heinäkuu 2009, 14:28
Jäsen

XP on mennyt pieleen, joita tarkastellaan asioita. Vain häiriö on asentaa, tapahtuu liian usein XP

Käytä CD-korjaus käynnistyslataimen tai yksinkertainen järjestelmä palauttaa voisi tepsiä ja olet hyvä mennä
Old 4 heinäkuu 2009, 15:53
Jäsen

No en tiedä, miten järjestelmä palauttaa, en voi mennä päälle työpöydälle.

Esitän, että XP: n CD-ja napsautti korjaus. Jos kirjoitat "HELP", että cmd, se tulee esiin monia vaihtoehtoja, ei mitään, että sanoa systemrestore, monet heistä myös haluavat admin-salasana, mutta ei ole admin-salasana. Joten en ole varma mitä tehdä, mikä vaihtoehto napsauttamalla tai jotain.
Old 4 heinäkuu 2009, 15:55
Jäsen

Korjaa luultavasti ei toimi. Käynnistä vikasietotilassa, tehdä sitten järjestelmän palauttaminen. (Käynnistä, ohjelmat, oheislaitteet, Järjestelmätyökalut, järjestelmän palauttaminen)

Kokeile, ja kerro meille, miten se menee!
Old 4 heinäkuu 2009, 17:27
Jäsen

Se ei vieläkään toimi, kun i mennä SafeMode, se vain pitää uudelleenkäynnistyksen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.