![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Minulla on Intel D845GRG äiti aluksella XP asentaa sitä. En ole koskaan ollut ongelmia sen kanssa, mutta siitä lähtien olen asentanut päivityksen SP # 3 XP, wen se käynnistyy uudelleen, ja se menee näytön jossa hte XP logo näkyy ja lataa, vaan käynnistyy uudelleen sieltä ja jatkuu. HUOM: Minulla on 512 Mt RAM-muistia 300 Gt Hardrive 2.8ghz P4 |
|
| |||
| |||
| XP on mennyt pieleen, joita tarkastellaan asioita. Vain häiriö on asentaa, tapahtuu liian usein XP Käytä CD-korjaus käynnistyslataimen tai yksinkertainen järjestelmä palauttaa voisi tepsiä ja olet hyvä mennä |
|
| |||
| |||
| No en tiedä, miten järjestelmä palauttaa, en voi mennä päälle työpöydälle. Esitän, että XP: n CD-ja napsautti korjaus. Jos kirjoitat "HELP", että cmd, se tulee esiin monia vaihtoehtoja, ei mitään, että sanoa systemrestore, monet heistä myös haluavat admin-salasana, mutta ei ole admin-salasana. Joten en ole varma mitä tehdä, mikä vaihtoehto napsauttamalla tai jotain. |
|
| |||
| |||
| Korjaa luultavasti ei toimi. Käynnistä vikasietotilassa, tehdä sitten järjestelmän palauttaminen. (Käynnistä, ohjelmat, oheislaitteet, Järjestelmätyökalut, järjestelmän palauttaminen) Kokeile, ja kerro meille, miten se menee! |
|
| |||
| |||
| Se ei vieläkään toimi, kun i mennä SafeMode, se vain pitää uudelleenkäynnistyksen. |