mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Intel D645GRG Probleem! Plz Help!

Reply

Thread Tools
Old De 4 juli 2009, 06:40
Lid Fractie

Hoi
Ik heb een Intel D845GRG moederbord met XP geïnstalleerd. Ik heb ook nooit problemen mee gehad, maar sinds ik de update geïnstalleerd SP # 3 voor XP, Wen het opnieuw is opgestart, en hij gaat naar het scherm waar hte XP-logo wordt weergegeven en wordt het laden, het gewoon opnieuw vanaf daar en blijft.

OPMERKING:
Ik heb 512 MB RAM
300GB Hardrive
2.8GHz P4
Old De 4 juli 2009, 14:28
Lid Fractie

XP is misgegaan bij het uiterlijk van dingen. Gewoon een fout in de installatie, het gebeurt maar al te vaak in XP

Gebruik een cd naar het herstel van de bootloader of een eenvoudig systeem te herstellen kan het lukken en je bent klaar om te gaan
Old De 4 juli 2009, 15:53
Lid Fractie

Nou ik weet niet hoe je een systeem te herstellen, kan ik niet verder op bureaublad.

Ik heb in de XP-cd en op de reparatie. Als ik typ "help" in de cmd zij komt met vele opties, niemand die zeggen systemrestore, veel van hen willen ook een admin wachtwoord, maar er is geen admin wachtwoord voor de computer. Dus ik weet niet wat te doen, welke optie te klikken of zoiets.
Old De 4 juli 2009, 15:55
Lid Fractie

Reparatie waarschijnlijk niet zou werken. Opstarten in de veilige modus, dan wel een systeem te herstellen. (Start, programma's, accessoires, Systeemwerkset, systeem herstellen)

Probeer dat en vertel ons hoe het gaat!
Old De 4 juli 2009, 17:27
Lid Fractie

Het is nog niet wanneer ik ga in safemode, het is herstart.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.