![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har en Intel D845GRG mor bord med XP installert på den. Jeg har aldri hatt problemer med det, men siden jeg installerte oppdateringen SP # 3 for XP, Wen det på nytt, og det går til skjermen der hte XP logo vises og lastes ned, er det bare på nytt fra der og fortsetter. MERK: Jeg har 512 MB RAM 300 GB Hardrive 2.8ghz P4 |
|
| |||
| |||
| XP har gått galt ved ser ting. Bare en feil i installasjonen skjer altfor ofte i XP Bruk en CD til å reparere bootloader eller en enkel systemgjenopprettingspunkt kanskje er nok og du er flink til å gå |
|
| |||
| |||
| Vel jeg vet ikke hvordan du gjør et systemgjenopprettingspunkt, jeg kan ikke gå inn på skrivebordet. Jeg satte i XP-CD og klikket på reparasjon. Hvis jeg skriver i "Hjelp" i cmd, den kommer opp med mange alternativer, ingen som sier systemrestore, mange av dem også ønsker en admin passord, men det er ingen admin passord på datamaskinen. Så jeg er ikke sikker på hva jeg skal gjøre, hva alternativet til å klikke eller noe. |
|
| |||
| |||
| Reparasjon sannsynligvis ikke ville fungere. Start opp i sikkermodus, og deretter gjøre et systemgjenopprettingspunkt. (Start, Programmer, Tilbehør og Systemverktøy, systemgjenopprettingspunkt) Prøv dette og fortelle oss hvordan det går! |
|
| |||
| |||
| Det fortsatt ikke fungerer når jeg går inn i safemode det bare holder starte. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PC Problem, P4-prosessor, Intel D850GB. Trenger noen råd. | Dreamcast2 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 29 juli 2009 10:03 |
| Gateway Intel Pro/1000 MT WPA problem | clearerror | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 13 juni 2009 18:03 |
| INTEL DG35EC Hovedkort - Problem med å installere lydkortet | jmleugenio | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 25 mai 2009 20:37 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 | sajasio | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 2 mars 2009 23:00 |
| HDMI utgang problem med Intel g45 express brikkesett | condortrans | Kabinetter & Skjermer | 1 | 2 februar 2009 22:08 |
| Thread Tools | |
| |