![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej
Jag har en Intel D845GRG moderkort med XP installerat på den. Jag har aldrig haft problem med det, men ända sedan jag installerat uppdateringen SP # 3 för XP Wen det startar, och det går till skärmen där hte XP logotyp visas och laddas, det bara startar därifrån och fortsätter. OBS! Jag har 512 MB RAM 300 GB Hardrive 2,8 GHz P4 |
|
|
|||
|
|||
|
XP har gått fel som ser saker. Bara ett fel i installationen, händer alltför ofta i XP
Använd en CD för att reparera den bootloader eller ett enkelt system återställa kan göra trick och du är bra att gå |
|
|
|||
|
|||
|
Tja jag vet inte hur man gör en systemåterställning kan jag inte gå in på skrivbordet.
Jag satte i XP-skivan och klickade på reparation. Om jag skriver i "Hjälp" i cmd, det kommer med många alternativ, inget att säga systemrestore, många av dem vill också ha ett admin lösenord, men det finns ingen admin lösenord för datorn. Så jag är inte säker på vad man ska göra, vad alternativet att klicka eller något. |
|
|
|||
|
|||
|
Reparation förmodligen inte skulle fungera. Starta i felsäkert läge och sedan göra en systemåterställning. (Start, Program, Tillbehör, Systemverktyg, system restaurera)
Prova detta och berätta hur det går! |
|
|
|||
|
|||
|
Det fortfarande inte fungerar när jag går in i safemode, det bara fortsätter återstart.
|