![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en eMachines 620, som nu er 4 år gamle. Jeg er bare gad vide hvor lang tid i år har disse pc'er sidste? Svar snart please. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis de behandles godt, vil det sidste du endnu 10, godt, hvis du planlægger at sende en mail og lignende kun
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Personligt ville jeg være leder til at opgradere i et år.
| |||
| |||
| Jeg har en P133 i garagen, der stadig kører, skal være 12 eller flere år gamle, stadig ikke, hvad jeg har brug for der. |
|
| |||
| |||
| Du har en computer i din garage. Jeg skal har en computer i min garage. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ønsker en vandtæt en kiggede op på mig på toilettet. En 'Nevermind et spejl i loftet, jeg vil have en 30 "TFT der ...... bluetoothed til en linse .....
|
| |||
| |||
| Jeg er en smule samlingspunkt og har 3 biler, er det lettere og renere at have spec, mods, service historie osv. på pc'en end på papir + jeg kan spille MP3, mens jeg arbejder i garagen. Den gamle 133 er en robust pige og synes ikke at tænke på den kolde / varme, olie osv., selvom jeg ikke gå igennem et par skærme, men da der altid synes at være et par fås gratis på Freecycle hvad fanden. |
|
| |||
| |||
| Wow. Lyder som min slags garage. Vores er bare fyldt med kabler og skabe og julepynt og generelle crap. |
|
| |||
| |||
| Din garage lyder som min hems |
|
| |||
| |||
| Og vores hems samt at være ærlig. Tænke over det, vi har en masse kabler og skabe og julepynt og generelle crap. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Spørgsmål om Far Cry 2 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 12 | 14th Dec 2008 21:20 |
| Ram Spørgsmål | P5200 | CPU, bundkort og RAM | 8 | 26 november 2008 11:59 |
| Jeg har også en RAM spørgsmål | tomthedrummer1992 | CPU, bundkort og RAM | 4 | 6. okt 2008 11:04 |
| En anden RAM spørgsmål! | sturo | CPU, bundkort og RAM | 2 | 10 oktober 2007 09:58 |
| Spørgsmål behage hjælp> _ < | Ria | General Hardware Chat | 3 | 10 april 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |