![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on eMachines 620, joka on nyt 4 vuotta vanha. Olen vain ihmetellä, kuinka kauan vuosina nämä PC kestää? Vastaa pian kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos kohdeltu hyvin, se viimeksi sinulle toisen 10, hyvin, jos aiot sähköpostitse ja pitää vain
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Henkilökohtaisesti en halua olla HAKU päivittää toisena vuonna.
| |||
| |||
| Minulla on P133 on autotalli, joka on yhä käytössä on 12 tai useamman vuoden vanha, ei vieläkään mitä tarvitsen siellä. |
|
| |||
| |||
| Sinulla on tietokone autotallista. Minä täytyä on tietokone omassa autotallissa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluan veden todiste yksi peeping jopa minua on vessa. Lentotoiminnan "Unohda peili on enimmäismäärä, haluan 30" TFT siellä ...... bluetoothed on linssin .....
|
| |||
| |||
| En hieman kokoontumispaikka ja 3 autoa, se on helpompaa ja puhtaampaa saada spec, mods, palvelu historiaa yms. PC kuin paperilla + voin toistaa MP3, kun olen toiminut autotalli. Vanha 133 on vankka vanha tyttö ja ei näytä mielessä kylmä / lämpö-, öljy jne., mutta en mene läpi muutaman seuraa, mutta ei aina näytä olevan muutaman saatavilla ilmaiseksi Freecycle mitä helvettiä. |
|
| |||
| |||
| Vau. Kuulostaa minun eräänlainen autotalli. Meidän on vain täynnä kaapeleita ja kaapit ja joulukoristeet ja yleiset crap. |
|
| |||
| |||
| Autotallista kuulostaa minun parvi |
|
| |||
| |||
| Ja parvi myös olla rehellinen. Suunnitteletko se meillä on paljon kaapeleita ja kaapit ja joulukoristeet ja yleiset crap. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kysymys siitä, Far Cry 2 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 12 | 14. Joulukuu 2008 21:20 |
| Ram Kysymys | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 26. marraskuu 2008 11:59 |
| Minulla on myös RAM kysymys | tomthedrummer1992 | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 6. lokakuu 2008 11:04 |
| Toinen RAM kysymys! | sturo | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 10. lokakuu 2007 09:58 |
| Kysymys auta> _ < | Ria | Rautatavaran Chat | 3 | 10th Apr 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |