![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har en eMachines 620 som nå er 4 år gammel. Jeg bare lurer på hvor lenge i år gjør disse PCer vare? Svar fort please.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvis behandlet bra, vil det siste du ytterligere 10, godt hvis du planlegger på e-post, og det liker bare
Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Personlig ville jeg vært ute etter å oppgradere i et år.
|
|||
|
|||
|
Jeg har en p133 i garasjen som fortsatt kjører, må være 12 eller flere år gammel, fortsatt ikke hva jeg trenger der.
|
|
|
|||
|
|||
|
Du har en datamaskin i garasjen din. Jeg må har en datamaskin i garasjen min.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg vil ha en vanntett en kikket opp på meg på do.
En "Nevermind et speil i taket, jeg vil ha en 30" TFT der ...... bluetoothed til en linse .....
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg litt samlingspunkt og har 3 biler, er det enklere og renere å ha spec, mods, service historie osv. på PC enn på papir + jeg kan spille MP3 mens jeg jobber i garasjen. Den gamle 133 er en robust gammel jente og synes ikke å tenke på kulde / varme, olje etc, men jeg går gjennom et par skjermer, men som det alltid synes å være et par gratis tilgjengelig på Freecycle hva faen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Wow. Høres ut som min slags garasje. Vår er bare fylt med ledninger og skap og julepynt og generelt crap.
|
|
|
|||
|
|||
|
Din garasje høres loftet mitt
|
|
|
|||
|
|||
|
Og vår loft samt å være ærlig. Tenke på det vi har en masse kabler og skap og julepynt og generelt crap.
|