![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jag har en eMachines 620 som nu är 4 år gammal. Jag bara undrar hur länge i år har dessa datorer senast? Svara snabbt snälla.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Om behandlas väl, kommer det sista du ytterligare 10, och om du tänker på att e-posta och gillar bara
Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Personligen skulle jag vara ute efter att uppgradera i ett år.
|
|||
|
|||
|
Jag har en p133 i garaget som fortfarande måste vara 12 eller fler år, fortfarande inte vad jag behöver där.
|
|
|
|||
|
|||
|
Du har en dator i ditt garage. I måste har en dator i mitt garage.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jag vill ha ett vatten bevis en peeping på mig i Loo.
Ett "Glöm en spegel i taket, jag vill ha en 30" tft det ...... bluetoothed till en lins .....
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag gör lite mobilisera och har 3 bilar, det är lättare och renare att få spec, mods, service historia etc på datorn än på papper + Jag kan spela MP3 medan jag arbetar i garaget. Den gamla 133 är en robust flicka och inte verkar åtanke kylan / värme, olja osv, men jag går igenom några monitorer, men eftersom det alltid tycks vara ett fåtal som finns gratis på Freecycle vad fan.
|
|
|
|||
|
|||
|
Wow. Låter som min typ av garage. Våra är bara fylld med kablar och skåp och juldekorationer och allmänt skit.
|
|
|
|||
|
|||
|
Din garage låter som min loft
|
|
|
|||
|
|||
|
Och våra loft samt att vara ärlig. Funderar du på att vi har en hel del kablar och skåp och juldekorationer och allmänt skit.
|