mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Keyboard lockup

Reply

Thread Tools
Old 20 December 2007, 05:27
Ny Medlem Gruppen

Default Keyboard lockup

Hej jeg er ny, men her er mit problem:

Jeg bruger en Microsoft Basic Keyboard 1.0A

Når jeg trykker på [CTRL]-knappen to gange i træk, tastaturet låses op og alle lys blinker. Jeg er nødt til at trykke på [ESC] for at låse den op. Er der nogen, der ved, hvad der ville være årsagen til dette?

Jeg har en fornemmelse det er en hardware eller driver funktion. Kan nogen kaste lys over, hvordan du deaktiverer denne funktion? Meget irriterende, når de forsøger at spille Half-life, eller endda copy paste funktioner også.
Old 20. december 2007, 10:40
Donor-Gruppen

Default Keyboard lockup

hhhmm har du spillet rundt i kontrolpanelet> tastaturindstillinger

Jeg husker en låsning option derinde

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 20 December 2007, 13:50
Ny Medlem Gruppen

Default Keyboard lockup

Nej der er ikke andre muligheder er der, kun 2 faner. en lader mig justere markøren blinker sats og centrale gentager, den anden er fanen Hardware, som ikke hjælper heller.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Keyboard Fejl eller No Keyboard Present klare General Hardware Chat 20 27 oktober 2009 16:26
Computer fryser ved opstart menu - alt Lockup syer General Hardware Chat 1 25. maj 2009 07:30
Pc lockup Problem Dave8282uk General Hardware Chat 1 11th Dec 2007 02:59
Keyboard Konfiguration - Setup Logitech tastatur i Windows Computer Spec General Hardware Chat 3 16. maj 2007 06:31
Keyboard - Hvordan at rengøre tastaturet? Det glyphon General Hardware Chat 7 4 oktober 2006 15:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.