![]() |
|
| |||
| |||
| Hej jeg er ny, men her er mit problem: Jeg bruger en Microsoft Basic Keyboard 1.0A Når jeg trykker på [CTRL]-knappen to gange i træk, tastaturet låses op og alle lys blinker. Jeg er nødt til at trykke på [ESC] for at låse den op. Er der nogen, der ved, hvad der ville være årsagen til dette? Jeg har en fornemmelse det er en hardware eller driver funktion. Kan nogen kaste lys over, hvordan du deaktiverer denne funktion? Meget irriterende, når de forsøger at spille Half-life, eller endda copy paste funktioner også. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hhhmm har du spillet rundt i kontrolpanelet> tastaturindstillinger
| |||
| |||
| Nej der er ikke andre muligheder er der, kun 2 faner. en lader mig justere markøren blinker sats og centrale gentager, den anden er fanen Hardware, som ikke hjælper heller. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Keyboard Fejl eller No Keyboard Present | klare | General Hardware Chat | 20 | 27 oktober 2009 16:26 |
| Computer fryser ved opstart menu - alt Lockup | syer | General Hardware Chat | 1 | 25. maj 2009 07:30 |
| Pc lockup Problem | Dave8282uk | General Hardware Chat | 1 | 11th Dec 2007 02:59 |
| Keyboard Konfiguration - Setup Logitech tastatur i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16. maj 2007 06:31 |
| Keyboard - Hvordan at rengøre tastaturet? | Det glyphon | General Hardware Chat | 7 | 4 oktober 2006 15:26 |
| Thread Tools | |
| |