![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo ik ben nieuw, maar hier is mijn probleem: Ik gebruik een Microsoft Keyboard 1.0A Wanneer ik de [Ctrl]-toets drukt twee keer achter elkaar, het toetsenbord blokkeert en alle lichten knipperen. Ik heb op [ESC] om te ontgrendelen. Weet iemand wat dit zou veroorzaken? Ik heb het gevoel dat het een hardware of stuurprogramma functie. Kan iemand enig licht werpen op hoe deze functie uitschakelen? Erg vervelend wanneer het proberen om Half-life, of zelfs kopiëren + plakken functies te spelen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hhhmm hebt gespeeld rond in het configuratiescherm> toetsenbord-instellingen
| |||
| |||
| Nee er is geen optie daar, op slechts 2 tabbladen. een laat me pas de cursor knippert tarief en sleutel herhaalt, de andere is het tabblad Hardware hetgeen niet helpen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Toetsenbord fout of geen toetsenbord aanwezig | omgaan | Algemeen Hardware Chat | 20 | 27 oktober 2009 16:26 |
| Computer bevriest op opstartmenu - Totaal arrestantenlokaal | syer | Algemeen Hardware Chat | 1 | 25 mei 2009 07:30 |
| Pc Lockup Probleem | Dave8282uk | Algemeen Hardware Chat | 1 | 11 dec 2007 02:59 |
| Keyboard Configuration - Setup Logitech toetsenbord in Windows | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 3 | 16 mei 2007 06:31 |
| Toetsenbord - Hoe schoon toetsenbord? | de glyphon | Algemeen Hardware Chat | 7 | 4 okt 2006 15:26 |
| Thread Tools | |
| |