![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg er ny, men her er problemet mitt: Jeg bruker en Microsoft Basic Keyboard 1.0A Når jeg trykker på [Ctrl]-knappen to ganger etter hverandre, låses tastaturet opp og alle lysene blinke. Jeg må trykke [ESC] for å låse den opp. Vet noen hva ville forårsake dette? Jeg har en følelse det er maskinvare eller driver funksjonen. Kan noen kaste lys over hvordan du kan deaktivere denne funksjonen? Veldig irriterende når jeg prøver å spille Half-life, eller til og med kopiere + lime funksjoner også. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hhhmm du har spilt rundt i kontrollpanelet> tastaturinnstillinger
| |||
| |||
| Nei det er ikke noe alternativ der, bare 2 kategorier. en lar meg justere markørblinking rente og tast gjentar, det andre er maskinvare-kategorien som ikke hjelper heller ikke. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tastatur Feil eller Nei Keyboard Present | mestre | General Hardware Chat | 20 | 27 oktober 2009 16:26 |
| Computer fryses på oppstartsmenylisten - Total Lockup | syer | General Hardware Chat | 1 | 25 mai 2009 07:30 |
| Pc fengsel Problem | Dave8282uk | General Hardware Chat | 1 | 11 desember 2007 02:59 |
| Keyboard Configuration - Setup Logitech tastatur i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16 mai 2007 06:31 |
| Keyboard - Hvordan rengjøre tastaturet? | den glyphon | General Hardware Chat | 7 | 4 okt 2006 15:26 |
| Thread Tools | |
| |