mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Tangentbord ARREST

Reply

Thread Tools
Old December 20, 2007, 05:27
New Member Group

Default Tangentbord ARREST

Hej Jag är ny, men här är mitt problem:

Jag använder en Microsoft Basic Keyboard 1.0A

Varje gång jag trycker på [CTRL]-knappen två gånger i rad, låser tangentbordet upp och alla lampor blinkar. Jag måste trycka på [ESC] för att låsa upp den. Vet någon vad som skulle orsaka detta?

Jag har en känsla av att det är en hårdvara eller drivrutin. Kan någon sprida lite ljus över hur du inaktiverar denna funktion? Väldigt irriterande när man försöker spela Half-life, eller till och med kopiera och klistra funktioner också.
Old 20 december 2007, 10:40
Givargruppen

hhhmm har du spelat runt i kontrollpanelen> tangentbord inställningar

Jag minns en låsning alternativ i det

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old December 20, 2007, 13:50
New Member Group

Nej det finns inget alternativ där, bara 2 flikar. en gör att jag kan justera nivån markören blinkar och viktiga upprepar, den andra är fliken Maskinvara som hjälper inte heller.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Keyboard error or No Keyboard Present klara General Hardware Chat 20 27 Oktober 2009 16:26
Datorn låser sig vid uppstart menyn - Totalt ARREST syer General Hardware Chat 1 25 maj 2009 07:30
Pc STÄNGNINGSTID Problem Dave8282uk General Hardware Chat 1 11 december 2007 02:59
Tangentbordskonfiguration - Setup Logitech tangentbord i Windows Computer Spec General Hardware Chat 3 16 maj 2007 06:31
Tangentbord - Hur att rengöra tangentbordet? den glyphon General Hardware Chat 7 4 oktober 2006 15:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.