![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag är ny, men här är mitt problem: Jag använder en Microsoft Basic Keyboard 1.0A Varje gång jag trycker på [CTRL]-knappen två gånger i rad, låser tangentbordet upp och alla lampor blinkar. Jag måste trycka på [ESC] för att låsa upp den. Vet någon vad som skulle orsaka detta? Jag har en känsla av att det är en hårdvara eller drivrutin. Kan någon sprida lite ljus över hur du inaktiverar denna funktion? Väldigt irriterande när man försöker spela Half-life, eller till och med kopiera och klistra funktioner också. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hhhmm har du spelat runt i kontrollpanelen> tangentbord inställningar
| |||
| |||
| Nej det finns inget alternativ där, bara 2 flikar. en gör att jag kan justera nivån markören blinkar och viktiga upprepar, den andra är fliken Maskinvara som hjälper inte heller. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Keyboard error or No Keyboard Present | klara | General Hardware Chat | 20 | 27 Oktober 2009 16:26 |
| Datorn låser sig vid uppstart menyn - Totalt ARREST | syer | General Hardware Chat | 1 | 25 maj 2009 07:30 |
| Pc STÄNGNINGSTID Problem | Dave8282uk | General Hardware Chat | 1 | 11 december 2007 02:59 |
| Tangentbordskonfiguration - Setup Logitech tangentbord i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16 maj 2007 06:31 |
| Tangentbord - Hur att rengöra tangentbordet? | den glyphon | General Hardware Chat | 7 | 4 oktober 2006 15:26 |
| Thread Tools | |
| |