![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg drikker aldrig koks i nærheden af min computer, men jeg kom tilbage fra skole meget træt og i didnt pleje denne gang = P godt, som en idiot, spildte jeg koks på mit trådløse Microsoft-tastatur, ikke en masse af koks, ca kvart kop. Så fik jeg windex og renset mit tastatur. Efter det, jeg skriver med, at tastaturet, når alle mine knapper er rodet. Når jeg klikker F Lock, det lægger Caps Lock på. når jeg skriver "s" Jeg får s /, når jeg klikker på backspace jeg får ////////. Er dette repareres. om det er eller ikke, hvorfor gør den det? |
|
| |||
| |||
| gjorde tastaturet kommer med en disk, eller er det som plug and play? hvis den kom med en disk du prøve at installere softwaren, hvis du bare kan sætte den i og praktisk bruge det stræde derefter tage tastaturet ud, og du bør se som en grøn gennemsigtig plastfolie, give denne en aftørre ned, men pas på, du ikke bruge nogen kemikalier bare en tør klud, og lad mig vide, hvordan det gik. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis dens plug and play lyde skruet, lyde skruet fuldt stop for at være ærlig koks, når tør bliver klistret, hvis den kom ind i tastaturet Gud ved, hvad det gøres var det dyrt? tastaturer gå for £ 5 om i disse dage
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| "Er det kan repareres. Om det er eller ikke, hvorfor gør den det, at"? Fordi koks er klistret. Fordi det er at tage fat i dele af de nøgler, der er beregnet til at glide i en næsten friktionsløs mode mellem åben og lukket. Fordi den lille baby fjedre at returnere dem til deres hvile tilstand har ikke kræfter til at kæmpe mod den lim du introduceret.
Den gode nyhed er, at det nemt kan vaske ud. Sæt tastaturet gennem en opvaskemaskine cyklus. [1] [2] Den dårlige nyhed er, at du så bliver nødt til helt at tørre indersiden og den gennemsnitlige tastaturet har måske fire hundrede del stumper af plastic, som alle skal flytte nøjagtigt på det sted du har fundet dem for det at arbejde igen. Det korte svar er, at du har en død tastatur, og du skal købe en erstatning. [1] uden batterier. [2] jeg ikke taler fra en position af uvidenhed, jeg har gjort det mere end en gang med mere end blot tastaturer og endte med arbejder kit, når den er tørret ordentligt. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| Mit tastatur isnt klistret indeni, fordi jeg rensede det meget godt med windex. Jeg fik en vatpind rengøres det mere. Jeg opstartet til vinduer, samme problem, men jeg fandt ud af, at når jeg holder SKIFT alle bogstavtaster arbejde, men der capitlized ...??? |
|
| |||
| |||
| Den måde, et tastatur virker, er der en lille engel under hver tast. Engle er ikke særlig intelligent, men når du trykker på "k", for eksempel engel under "k" nøgle knirkelyde "k" i edb-sprog, og skærmen englen hører det og sætter en "k" op på din skærm. Forskydningen engel er de mindst intelligente af partiet, alt hvad han gør, er at trække vingerne af de andre engle, så de knirke højere og skærmen engel ved at sætte en kapital op i stedet. Angels får meget fuld, når de drikker cola. Eller Pepsi, komme til det. Enten skal du ædru dem op med en rigtig god vask eller du har brug for at sende dem tilbage til Gud og leje et andet parti fra din nærmeste engel værksted. |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() var tastaturet dyrt? hvis det kom med computeren, og er standard jeg tror udskiftning er den bedste løsning, du fik
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min Gud!
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så jeg tror, de moralske af historien er du bare nødt til at købe et nyt tastatur ....
|
| |||
| |||
| Citat:
hahaha stor stor historie. godt, at de engle er ædru nu, tak for den hjælp |