vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Näppäimistö sekaisin

Reply

Thread Tools
Old 7 maaliskuu 2008, 23:16
Jäsen

Default Näppäimistö sekaisin

En koskaan juo koksin lähellä minun tietokone, mutta palasin koulusta hyvin väsynyt ja i didnt hoidon tällä kertaa = P

hyvin, kuin idiootti, olen kaatunut koksi minun langattoman Microsoftin näppäimistö, ei paljon koksin, noin neljännes kupin. Sitten sain Windexiä ja puhdistettava minun näppäimistö. Jälkeen, kun olen tyyppiä, että näppäimistö, kaikki painikkeet ovat sekaisin. Kun napsautan F Lock, ja se asettaa Caps Lock päällä. Kun kirjoitan "s" Saan s /, kun osoitan Backspace saan ////////. Onko tämä korjattavissa. onko vai ei, miksi se tehdään?
Old 8 maaliskuu 2008, 02:14
Rahoittajien ryhmän

ei näppäimistön mukana levy vai onko se kuin Plug and Play? jos mukana levyn yritä uudelleen ohjelmiston asentamista, jos et voi vain ampua se ja käytännössä käyttää salmen jälkeen
Ota näppäimistön lukuun, ja sinun pitäisi nähdä kuin vihreä läpinäkyvä muovikelmu, anna että Pyyhi vaan olla varovainen, älä käytä mitään kemikaaleja vain kuivalla kankaalla ja haluaisin tietää miten se meni.
Old 8 maaliskuu 2008, 04:00
Rahoittajien ryhmän

jos sen plug and play ääniä ruuvata, ääniä ruuvata piste on rehellinen

koksi kuivana tulee tahmea, jos sen sai sisällä näppäimistön Jumala tietää, mitä sen tehdä

oli se kallista?

Näppäimistöt mennä noin £ 5 näinä päivinä

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 8 maaliskuu 2008, 06:27
Rahoittajien ryhmän

"Onko tämä korjattavissa. Onko se vai ei, miksi se tekee, että"? Koska koksia on tahmea. Koska se on mukaansatempaava osat avaimet, jotka on tarkoitus dian lähes kitkattomasti muoti välillä auki ja kiinni. Koska pieni vauva jouset että palauta ne loput valtion ei ole voimaa taistella liimaa sinua käyttöön.

Hyvä uutinen on, että se on helppo pestä pois. Laita näppäimistön avulla astianpesukone aikana. [1] [2]

Huono uutinen on, että sinun sitten on täysin kuiva sisukset ja keskimääräinen näppäimistö on ehkä neljäsataa osa bittiä muovista, joka kaikkien on siirryttävä tarkka paikka löysit ne se toimii taas.

Lyhyt vastaus on, että olet kuollut näppäimistö ja sinun täytyy ostaa uuden.

[1] ilman paristoja.

[2] En puhu siitä kannasta tietämättömyyden, olen tehnyt tätä enemmän kuin kerran enemmän kuin vain näppäimistö ja päätyneet kanssa työskentelevien kit, kun se on kuivattu kunnolla.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 8 maaliskuu 2008, 12:07
Jäsen

Oma näppäimistö isnt tahmea sisältä, Cause I puhdistaa erittäin hyvin ja Windexiä. Sain Q-Tip puhdistaa sitä enemmän. i käynnistynyt Windowsiin, sama ongelma, mutta en tietää, että kun minä pidä VAIHTONÄPPÄINTÄ kaikki Kirjainnäppäimet työtä, mutta capitlized ...???
Old 8 maaliskuu 2008, 12:29
Rahoittajien ryhmän

Miten näppäimistö toimii on siellä pieni enkeli alla kukin avain. Enkelit eivät ole kovin älykäs, mutta kun painat "K", esimerkiksi enkelin mukaan "K"-näppäintä squeaks "K" atk kielen ja näytön enkeli kuulee sen ja laittaa "K" näytöllesi. Siirtyminen enkeli on vähiten älykäs erän, kaikki hän on vetää siivet muita enkeleitä niin, että ne kitistä enemmän ja näytön enkeli osaa laittaa pääomasta sijaan.

Enkelit tulevat hyvin humalassa, kun he juovat koksi. Tai Pepsi, tullut tähän. Joko sinulla on raittiina niitä on todella hyvä pestä tai haluat lähettää heidät takaisin Jumalan ja vuokrata toisen erän lähimmältä enkeli työpaja.
Old 8 maaliskuu 2008, 12:32
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by paikalla View Post
Miten näppäimistö toimii on siellä pieni enkeli alla kukin avain. Enkelit eivät ole kovin älykäs, mutta kun painat "K", esimerkiksi enkelin mukaan "K"-näppäintä squeaks "K" atk kielen ja näytön enkeli kuulee sen ja laittaa "K" näytöllesi. Siirtyminen enkeli on vähiten älykäs erän, kaikki hän on vetää siivet muita enkeleitä niin, että ne kitistä enemmän ja näytön enkeli osaa laittaa pääomasta sijaan.

Enkelit tulevat hyvin humalassa, kun he juovat koksi. Tai Pepsi, tullut tähän. Joko sinulla on raittiina niitä on todella hyvä pestä tai haluat lähettää heidät takaisin Jumalan ja vuokrata toisen erän lähimmältä enkeli työpaja.
Theres piilotettu viesti on

oli näppäimistön kallista? jos se oli tietokoneen ja on vakio mielestäni korvaaminen on paras vaihtoehto sait

Old 8 maaliskuu 2008, 13:08
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by ashaiba View Post
Tein selville, että kun minun pitää siirtää kokonaan Kirjainnäppäimet työtä, mutta capitlized ...???
My God!
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 8 maaliskuu 2008, 16:30
Moderator Group

Joten mielestäni Tarinan on olet juuri menossa on ostaa uuden näppäimistön ....

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 8 maaliskuu 2008, 16:31
Jäsen

Quote:
Originally Posted by paikalla View Post

hahaha erittäin hyvä tarina.
hyvin ne enkelit ovat selvin päin nyt, kiitos avusta
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Näppäimistön Virhe tai ei Keyboard Present selviytyä Rautatavaran Chat 20 27 lokakuu 2009 16:26
Tarvitsen apua Omat Näppäimistön näppäimet on sotkettu vj00 Windows-käyttöjärjestelmät 2 13 syyskuu 2009 06:14
I Need Help - Oma Keyboard Painikkeet ovat sekaisin Iron_Aden Windows-käyttöjärjestelmät 9 12 syyskuu 2009 02:36
Oma Näppäimistö on sekaisin Hyp3r ähkyä Windows-käyttöjärjestelmät 3 19. Joulukuu 2007 19:26
Näppäimistö-määritykset - Setup Logitech Keyboard Windows Tietokone eä Rautatavaran Chat 3 16. toukokuuta 2007 06:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.