![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En koskaan juo koksin lähellä minun tietokone, mutta palasin koulusta hyvin väsynyt ja i didnt hoidon tällä kertaa = P hyvin, kuin idiootti, olen kaatunut koksi minun langattoman Microsoftin näppäimistö, ei paljon koksin, noin neljännes kupin. Sitten sain Windexiä ja puhdistettava minun näppäimistö. Jälkeen, kun olen tyyppiä, että näppäimistö, kaikki painikkeet ovat sekaisin. Kun napsautan F Lock, ja se asettaa Caps Lock päällä. Kun kirjoitan "s" Saan s /, kun osoitan Backspace saan ////////. Onko tämä korjattavissa. onko vai ei, miksi se tehdään? |
|
| |||
| |||
| ei näppäimistön mukana levy vai onko se kuin Plug and Play? jos mukana levyn yritä uudelleen ohjelmiston asentamista, jos et voi vain ampua se ja käytännössä käyttää salmen jälkeen Ota näppäimistön lukuun, ja sinun pitäisi nähdä kuin vihreä läpinäkyvä muovikelmu, anna että Pyyhi vaan olla varovainen, älä käytä mitään kemikaaleja vain kuivalla kankaalla ja haluaisin tietää miten se meni. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jos sen plug and play ääniä ruuvata, ääniä ruuvata piste on rehellinen koksi kuivana tulee tahmea, jos sen sai sisällä näppäimistön Jumala tietää, mitä sen tehdä oli se kallista? Näppäimistöt mennä noin £ 5 näinä päivinä
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| "Onko tämä korjattavissa. Onko se vai ei, miksi se tekee, että"? Koska koksia on tahmea. Koska se on mukaansatempaava osat avaimet, jotka on tarkoitus dian lähes kitkattomasti muoti välillä auki ja kiinni. Koska pieni vauva jouset että palauta ne loput valtion ei ole voimaa taistella liimaa sinua käyttöön.
Hyvä uutinen on, että se on helppo pestä pois. Laita näppäimistön avulla astianpesukone aikana. [1] [2] Huono uutinen on, että sinun sitten on täysin kuiva sisukset ja keskimääräinen näppäimistö on ehkä neljäsataa osa bittiä muovista, joka kaikkien on siirryttävä tarkka paikka löysit ne se toimii taas. Lyhyt vastaus on, että olet kuollut näppäimistö ja sinun täytyy ostaa uuden. [1] ilman paristoja. [2] En puhu siitä kannasta tietämättömyyden, olen tehnyt tätä enemmän kuin kerran enemmän kuin vain näppäimistö ja päätyneet kanssa työskentelevien kit, kun se on kuivattu kunnolla. My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Oma näppäimistö isnt tahmea sisältä, Cause I puhdistaa erittäin hyvin ja Windexiä. Sain Q-Tip puhdistaa sitä enemmän. i käynnistynyt Windowsiin, sama ongelma, mutta en tietää, että kun minä pidä VAIHTONÄPPÄINTÄ kaikki Kirjainnäppäimet työtä, mutta capitlized ...??? |
|
| |||
| |||
| Miten näppäimistö toimii on siellä pieni enkeli alla kukin avain. Enkelit eivät ole kovin älykäs, mutta kun painat "K", esimerkiksi enkelin mukaan "K"-näppäintä squeaks "K" atk kielen ja näytön enkeli kuulee sen ja laittaa "K" näytöllesi. Siirtyminen enkeli on vähiten älykäs erän, kaikki hän on vetää siivet muita enkeleitä niin, että ne kitistä enemmän ja näytön enkeli osaa laittaa pääomasta sijaan. Enkelit tulevat hyvin humalassa, kun he juovat koksi. Tai Pepsi, tullut tähän. Joko sinulla on raittiina niitä on todella hyvä pestä tai haluat lähettää heidät takaisin Jumalan ja vuokrata toisen erän lähimmältä enkeli työpaja. |
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() oli näppäimistön kallista? jos se oli tietokoneen ja on vakio mielestäni korvaaminen on paras vaihtoehto sait
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| My God!
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joten mielestäni Tarinan on olet juuri menossa on ostaa uuden näppäimistön ....
|
| |||
| |||
| Quote:
hahaha erittäin hyvä tarina. hyvin ne enkelit ovat selvin päin nyt, kiitos avusta |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näppäimistön Virhe tai ei Keyboard Present | selviytyä | Rautatavaran Chat | 20 | 27 lokakuu 2009 16:26 |
| Tarvitsen apua Omat Näppäimistön näppäimet on sotkettu | vj00 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 13 syyskuu 2009 06:14 |
| I Need Help - Oma Keyboard Painikkeet ovat sekaisin | Iron_Aden | Windows-käyttöjärjestelmät | 9 | 12 syyskuu 2009 02:36 |
| Oma Näppäimistö on sekaisin | Hyp3r ähkyä | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 19. Joulukuu 2007 19:26 |
| Näppäimistö-määritykset - Setup Logitech Keyboard Windows | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 3 | 16. toukokuuta 2007 06:31 |
| Thread Tools | |
| |