mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Toetsenbord messed up

Reply

Thread Tools
Old 7 maart 2008, 23:16
Lid Fractie

Default Toetsenbord messed up

Ik drink nooit coke in de buurt van mijn computer, maar ik kwam terug van school erg moe en i didnt zorg deze tijd = P

goed, als een idioot, ik cokes gemorst op mijn draadloze microsoft toetsenbord, niet veel van cokes, ongeveer een kwart kopje. Toen kreeg ik Windex en gereinigd mijn toetsenbord. Daarna, toen ik typ met dat toetsenbord, zijn al mijn toetsen verknald. Wanneer ik op F Lock, Caps Lock zet het op. als ik typ "s" i get s /, Wanneer ik op backspace i get ////////. Is dit gerepareerd. of het nu is of niet, waarom doet ze dat?
Old 8 maart 2008, 02:14
Donor Groep

Heeft uw toetsenbord geleverd met een schijf of is het als plug and play? indien zij kwam met een schijf probeer opnieuw installeren van de software, als je gewoon kan aansluiten en praktisch gebruik het zeestraat dan
neem je toetsenbord uit elkaar en je moet zien als een groene doorschijnende plastic folie, geeft dat een veeg neer, maar wees voorzichtig, gebruik geen chemische stoffen alleen een droge doek en laat me weten hoe het ging.
Old 8 maart 2008, 04:00
Donor Groep

als de plug and play geluiden geschroefd, geluiden geschroefd volledig stoppen om eerlijk te zijn

cokes droog wordt kleverig, indien haar kreeg binnen het toetsenbord god weet wat haar gedaan

was het duur?

toetsenborden gaan voor ongeveer 5 pond deze dagen

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 8 maart 2008, 06:27
Donor Groep

"Is dit gerepareerd. Of het nu is of niet, waarom doet het dat? Omdat cokes is gesloten. Omdat het aangrijpende de onderdelen van de toetsen die bedoeld zijn om dia in een praktisch wrijvingsloze mode tussen open en gesloten. Omdat de kleine baby bronnen die hen terugkeren naar hun rust staat nog niet de kracht om te vechten tegen de lijm die u ingevoerd.

Het goede nieuws is dat het gemakkelijk kan wassen. Zet het toetsenbord via een afwasmachine cyclus. [1] [2]

Het slechte nieuws is dat u dan zult moeten volledig droog de binnenkant en de gemiddelde toetsenbord misschien vierhonderd onderdeel stukjes plastic die allemaal moeten verplaatsen in de exacte plaats waar je ze gevonden voor het weer aan het werk heeft.

Het korte antwoord is dat je een dode toetsenbord en je moet een vervanger te kopen.

[1] zonder batterijen.

[2] Ik spreek niet vanuit een positie van onwetendheid, heb ik dit meer dan eens met meer gedaan dan alleen keyboards en eindigde met het werken kit zodra het goed is gedroogd.

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old 8 maart 2008, 12:07
Lid Fractie

Mijn toetsenbord isnt plakkerig binnen, want ik schoongemaakt het heel erg goed met Windex. Ik heb een Q-Tip schoongemaakt het meer. i opgestart naar Windows, hetzelfde probleem maar ik heb ontdekt dat wanneer ik houd SHIFT alle lettertoetsen werk, maar er capitlized ...???
Old 8 maart 2008, 12:29
Donor Groep

De manier waarop een toetsenbord werkt is er een kleine engel onder elke toets. Engelen zijn niet erg intelligent, maar als u op "k", bijvoorbeeld, de engel onder de "k" toets piept "k" in computertaal en het scherm engel hoort en zet een "k" op uw scherm. De verschuiving engel is de minst intelligente van de partij, al wat hij doet is trekt de vleugels van de andere engelen, zodat ze piepen hoger en het scherm engel weet dat een kapitaal opgemaakt plaats.

Engelen erg dronken toen ze drinken cola. Of Pepsi, kom dat. Ofwel moet je nuchter ze met een echt goed wassen of moet je ze terug te sturen naar God en een andere partij huur van uw dichtstbijzijnde engel workshop.
Old 8 maart 2008, 12:32
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ter plaatse View Post
De manier waarop een toetsenbord werkt is er een kleine engel onder elke toets. Engelen zijn niet erg intelligent, maar als u op "k", bijvoorbeeld, de engel onder de "k" toets piept "k" in computertaal en het scherm engel hoort en zet een "k" op uw scherm. De verschuiving engel is de minst intelligente van de partij, al wat hij doet is trekt de vleugels van de andere engelen, zodat ze piepen hoger en het scherm engel weet dat een kapitaal opgemaakt plaats.

Engelen erg dronken toen ze drinken cola. Of Pepsi, kom dat. Ofwel moet je nuchter ze met een echt goed wassen of moet je ze terug te sturen naar God en een andere partij huur van uw dichtstbijzijnde engel workshop.
Theres een verborgen boodschap in zijn

is het toetsenbord duur? indien zij kwam met de computer is standaard en ik denk dat vervanging de beste optie die u kreeg

Old 8 maart 2008, 13:08
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ashaiba View Post
Ik heb ontdekt dat wanneer ik houd SHIFT alle lettertoetsen werk, maar er capitlized ...???
Mijn God!
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 8 maart 2008, 16:30
Moderator Groep

Dus ik denk dat de moraal van het verhaal is dat je bent gewoon zullen moeten naar een nieuw toetsenbord kopen ....

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 8 maart 2008, 16:31
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ter plaatse View Post

hahaha great great story.
goed ze engelen zijn sober nu, bedankt voor de hulp
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.