![]() |
|
| |||
| |||
| Ik drink nooit coke in de buurt van mijn computer, maar ik kwam terug van school erg moe en i didnt zorg deze tijd = P goed, als een idioot, ik cokes gemorst op mijn draadloze microsoft toetsenbord, niet veel van cokes, ongeveer een kwart kopje. Toen kreeg ik Windex en gereinigd mijn toetsenbord. Daarna, toen ik typ met dat toetsenbord, zijn al mijn toetsen verknald. Wanneer ik op F Lock, Caps Lock zet het op. als ik typ "s" i get s /, Wanneer ik op backspace i get ////////. Is dit gerepareerd. of het nu is of niet, waarom doet ze dat? |
|
| |||
| |||
| Heeft uw toetsenbord geleverd met een schijf of is het als plug and play? indien zij kwam met een schijf probeer opnieuw installeren van de software, als je gewoon kan aansluiten en praktisch gebruik het zeestraat dan neem je toetsenbord uit elkaar en je moet zien als een groene doorschijnende plastic folie, geeft dat een veeg neer, maar wees voorzichtig, gebruik geen chemische stoffen alleen een droge doek en laat me weten hoe het ging. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| als de plug and play geluiden geschroefd, geluiden geschroefd volledig stoppen om eerlijk te zijn cokes droog wordt kleverig, indien haar kreeg binnen het toetsenbord god weet wat haar gedaan was het duur? toetsenborden gaan voor ongeveer 5 pond deze dagen
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| "Is dit gerepareerd. Of het nu is of niet, waarom doet het dat? Omdat cokes is gesloten. Omdat het aangrijpende de onderdelen van de toetsen die bedoeld zijn om dia in een praktisch wrijvingsloze mode tussen open en gesloten. Omdat de kleine baby bronnen die hen terugkeren naar hun rust staat nog niet de kracht om te vechten tegen de lijm die u ingevoerd.
Het goede nieuws is dat het gemakkelijk kan wassen. Zet het toetsenbord via een afwasmachine cyclus. [1] [2] Het slechte nieuws is dat u dan zult moeten volledig droog de binnenkant en de gemiddelde toetsenbord misschien vierhonderd onderdeel stukjes plastic die allemaal moeten verplaatsen in de exacte plaats waar je ze gevonden voor het weer aan het werk heeft. Het korte antwoord is dat je een dode toetsenbord en je moet een vervanger te kopen. [1] zonder batterijen. [2] Ik spreek niet vanuit een positie van onwetendheid, heb ik dit meer dan eens met meer gedaan dan alleen keyboards en eindigde met het werken kit zodra het goed is gedroogd. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Mijn toetsenbord isnt plakkerig binnen, want ik schoongemaakt het heel erg goed met Windex. Ik heb een Q-Tip schoongemaakt het meer. i opgestart naar Windows, hetzelfde probleem maar ik heb ontdekt dat wanneer ik houd SHIFT alle lettertoetsen werk, maar er capitlized ...??? |
|
| |||
| |||
| De manier waarop een toetsenbord werkt is er een kleine engel onder elke toets. Engelen zijn niet erg intelligent, maar als u op "k", bijvoorbeeld, de engel onder de "k" toets piept "k" in computertaal en het scherm engel hoort en zet een "k" op uw scherm. De verschuiving engel is de minst intelligente van de partij, al wat hij doet is trekt de vleugels van de andere engelen, zodat ze piepen hoger en het scherm engel weet dat een kapitaal opgemaakt plaats. Engelen erg dronken toen ze drinken cola. Of Pepsi, kom dat. Ofwel moet je nuchter ze met een echt goed wassen of moet je ze terug te sturen naar God en een andere partij huur van uw dichtstbijzijnde engel workshop. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() is het toetsenbord duur? indien zij kwam met de computer is standaard en ik denk dat vervanging de beste optie die u kreeg
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mijn God!
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dus ik denk dat de moraal van het verhaal is dat je bent gewoon zullen moeten naar een nieuw toetsenbord kopen ....
|
| |||
| |||
| Citaat:
hahaha great great story. goed ze engelen zijn sober nu, bedankt voor de hulp |