![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har aldri drikker cola i nærheten av datamaskinen, men jeg kom tilbake fra skolen veldig slitne og jeg gjorde ikke vare denne gangen = P vel, som en idiot, sølte jeg cola på min trådløse Microsoft-tastatur, ikke mye kokain, ca kvart kopp. Da jeg fikk windex og rengjort tastaturet. Etter det, når jeg skriver med dette tastaturet er alle knappene mine søl opp. Når jeg klikker F Lock, setter den Caps Lock på. når jeg skriver "s" Jeg får s /, når jeg klikker tilbaketasten jeg bli ////////. Er dette repareres. om det er eller ikke, hvorfor gjøre det? |
|
| |||
| |||
| gjorde tastaturet kommer med en disk eller er det som plug and play? hvis det fulgte med en disk prøv å installere programvaren, hvis du kan bare plugge den i og praktisk bruk den sund da ta tastaturet fra hverandre og du burde se ut som en grønn gjennomsiktig plast ark, gir det en tørke ned, men vær forsiktig, ikke bruk kjemikalier bare en tørr klut og la meg vite hvordan det gikk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis plug and play lyder skrues, lyder skrus full stopp for å være ærlig koks når den er tørr blir klissete hvis de fikk inne i tastaturet gud vet hva det gjort var det dyrt? tastaturer går for ca £ 5 i disse dager
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| "Er dette repareres. Om det er eller ikke, hvorfor gjøre det? Fordi kokain er klebrig. Fordi det er tak i deler av nøkler som er ment å skyve på en nesten friksjonsfritt mote mellom åpne og lukkede. Fordi den lille babyen kilder som returnerer dem til hvile staten ikke har styrke til å kjempe mot limet du introdusert.
Den gode nyheten er at det vil lett vaske ut. Sett tastaturet gjennom en oppvaskmaskin syklus. [1] [2] Den dårlige nyheten er at du må deretter helt tørt innvollene og gjennomsnittlig tastaturet har kanskje fire hundre komponent biter av plast som alle må flytte i nøyaktig der du fant dem for det til å fungere igjen. Det korte svaret er at du har en død tastatur og du må kjøpe en erstatning. [1] uten batterier. [2] Jeg snakker ikke fra en posisjon av uvitenhet, har jeg gjort dette mer enn en gang med mer enn bare tastaturer og endte opp med å arbeide settet når den er tørket ordentlig. Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Mitt tastatur isnt klissete inni, renset forårsake jeg det veldig godt med windex. Jeg fikk en q-tip renset det mer. i oppstartet til vinduer, samme problemet men jeg fant ut at når jeg holder SKIFT alle bokstavtastene arbeid, men det capitlized ...??? |
|
| |||
| |||
| Måten et tastatur fungerer er det en liten engel under hver tast. Engler er ikke så veldig intelligent, men når du trykker på "k", for eksempel hører engelen under "k"-tasten trykket "k" i datamaskinens språk og skjermen engelen den og setter en "k" på skjermen. Skiftet engelen er den minst intelligente av mye, alt han gjør er å trekke vingene til de andre englene slik at de knirker høyere og skjermen engelen vet å sette en kapital opp i stedet. Angels bli svært beruset når de drikker cola. Eller Pepsi, kommer til det. Enten må du edru dem opp med en god vask, eller du trenger å sende dem tilbake til Gud og leie en annen gruppe fra din nærmeste engel verksted. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
![]() var tastaturet dyrt? hvis det fulgte med maskinen og er standard jeg overveie erstatning er det beste alternativet du har
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Herregud!
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så jeg tror moralen i historien er du bare nødt til å kjøpe et nytt tastatur ....
|
| |||
| |||
| Sitat:
hahaha great great story. godt de englene er edru nå, takk for hjelpen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tastatur Feil eller Nei Keyboard Present | mestre | General Hardware Chat | 20 | 27 oktober 2009 16:26 |
| Jeg trenger hjelp Mine tastaturet Are All messed up | vj00 | Windows-operativsystemer | 2 | 13 september 2009 06:14 |
| Jeg trenger hjelp - Min Tastatur knapper Messed Opp | Iron_Aden | Windows-operativsystemer | 9 | 12 september 2009 02:36 |
| Mitt tastatur er Messed opp | Hyp3r grynt | Windows-operativsystemer | 3 | 19 desember 2007 19:26 |
| Keyboard Configuration - Setup Logitech tastatur i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16 mai 2007 06:31 |
| Thread Tools | |
| |