mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Laptop skærm problem

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2008, 00:21
Ny Medlem Gruppen

Default Laptop skærm problem

Hej der, jeg håber nogen kan hjælpe mig her. I en hjælp af en Compaq Presario M2013AP. Nylig skærmen udviklet en vertikal båndet nøjagtigt 2,5 inches lang fra top til bund, hvor farven er falmet.
Jeg troede, det var et tilfælde af døde pixels og hentet et program kaldet UDPixel at hjælpe prod de pixels tilbage til livet, men har ikke fungeret.
Vil sætte stor pris på enhver form for bistand afsmeltet.
Tak
Old 11 juni 2008, 02:59
Donor-Gruppen

Denne happend at min gamle bærbare computer med et band, der blev sort, jeg gik til Desktop> Egenskaber> Indstillinger> og anden grund i displayet over Skærmopløsning det var dobbelt skærm? på en bærbar computer? lol så anyways Jeg har ændret den tilbage og sort bånd gik prøve det, denne happend fordi jeg sat en skærm til min laptop tror jeg.
Old 11 juni 2008, 07:46
Ny Medlem Gruppen

Takket Kanoakavirus men mine indstillinger er ikke blevet ændret siden den dag jeg købte den bærbare computer, som var 3 år siden. Og jeg har aldrig brugt en ekstern skærm.
Old 12 juni 2008, 09:15
Donor-Gruppen

Tag et skærmbillede, og indsæt den i maling, hvis du kan se bandet på skærmen skød derefter id sætte mine penge på dine indstillinger i Egenskaber for skærm, hvis du ikke kan se et band så kan det være noget mere alvorligt. Ville du være i stand til at tage et billede og upload det her?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
HP DV9500US Laptop Screen Problem jonia Laptops, Mobiles & PDA'er 1 19. jun 2009 15:33
Laptop Screen er blevet Mindre Haseeb Laptops, Mobiles & PDA'er 6 4 februar 2009 22:10
Smadret Laptop Screen Keys767 Laptops, Mobiles & PDA'er 14 13 januar 2008 12:28
HI Grade Laptop Screen Problem helpmeoutpeeps Laptops, Mobiles & PDA'er 3 2 januar 2008 14:23
Laptop skærm hjælpe .... knogler General Hardware Chat 3 28. maj 2007 23:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.