![]() |
|
| |||
| |||
| Hej der, jeg håber nogen kan hjælpe mig her. I en hjælp af en Compaq Presario M2013AP. Nylig skærmen udviklet en vertikal båndet nøjagtigt 2,5 inches lang fra top til bund, hvor farven er falmet. Jeg troede, det var et tilfælde af døde pixels og hentet et program kaldet UDPixel at hjælpe prod de pixels tilbage til livet, men har ikke fungeret. Vil sætte stor pris på enhver form for bistand afsmeltet. Tak |
|
| |||
| |||
| Denne happend at min gamle bærbare computer med et band, der blev sort, jeg gik til Desktop> Egenskaber> Indstillinger> og anden grund i displayet over Skærmopløsning det var dobbelt skærm? på en bærbar computer? lol så anyways Jeg har ændret den tilbage og sort bånd gik prøve det, denne happend fordi jeg sat en skærm til min laptop tror jeg. |
|
| |||
| |||
| Takket Kanoakavirus men mine indstillinger er ikke blevet ændret siden den dag jeg købte den bærbare computer, som var 3 år siden. Og jeg har aldrig brugt en ekstern skærm. |
|
| |||
| |||
| Tag et skærmbillede, og indsæt den i maling, hvis du kan se bandet på skærmen skød derefter id sætte mine penge på dine indstillinger i Egenskaber for skærm, hvis du ikke kan se et band så kan det være noget mere alvorligt. Ville du være i stand til at tage et billede og upload det her? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HP DV9500US Laptop Screen Problem | jonia | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 19. jun 2009 15:33 |
| Laptop Screen er blevet Mindre | Haseeb | Laptops, Mobiles & PDA'er | 6 | 4 februar 2009 22:10 |
| Smadret Laptop Screen | Keys767 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 14 | 13 januar 2008 12:28 |
| HI Grade Laptop Screen Problem | helpmeoutpeeps | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 2 januar 2008 14:23 |
| Laptop skærm hjælpe .... | knogler | General Hardware Chat | 3 | 28. maj 2007 23:27 |
| Thread Tools | |
| |