vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Laptop näytön ongelma

Reply

Thread Tools
Old 11 kesäkuu 2008, 00:21
Uusi Jäsen

Default Laptop näytön ongelma

Hei, toivon, että joku voi auttaa minua täällä. Olen yksi käyttäen Compaq Presario M2013AP. Äskettäin näytön kehittänyt vertikaalisten bändi tarkalleen 2,5 tuumaa leveä ylhäältä alas, jossa väri on haihtunut.
Luulin, että kyse oli kuollut pikseliä ja ladata ohjelma nimeltä UDPixel auttaa prod kuvapisteistä takaisin elämään, mutta se ei ole toiminut.
Voiko suuresti mitään apua.
Kiitos
Old 11 kesäkuu 2008, 02:59
Rahoittajien ryhmän

Tämä happend minun vanha kannettava tietokone, jossa on bändi, joka oli musta, menin Desktop> Ominaisuudet> Asetukset> ja jostain syystä, että näyttö edellä Näytön resoluutio oli kaksinkertainen näytön? on kannettava tietokone? lol niin anyways i muuttunut sen takaisin ja musta raita meni kokeilla sitä, tämä happend koska i kytketty näyttöön osaksi minun laptop i think.
Old 11 kesäkuu 2008, 07:46
Uusi Jäsen

Kiitos Kanoakavirus mutta omat asetukset ei ole muuttunut sen jälkeen, päivä ostin kannettavan tietokoneen, joka oli 3 vuotta sitten. Ja olen koskaan käyttänyt ulkoista näyttöä.
Old 12 kesäkuu 2008, 09:15
Rahoittajien ryhmän

Ota kuva ja liitä se maali, jos näet bändin ruudulla ampui sitten id panna rahaa tietokoneen asetuksia näytön ominaisuudet, jos et näe bändi sitten se voi olla jotain vakavaa. Voisitteko ottaa kuvan ja lähettää sen täällä?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
HP DV9500US Laptop Screen Problem jonia Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 19th Jun 2009 15:33
Laptop Screen on tullut Pienennä Haseeb Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 6 4th Feb 2009 22:10
Kännissä Laptop Screen Keys767 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 14 13th Jan 2008 12:28
HI Grade Laptop Screen Problem helpmeoutpeeps Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 2. Jan 2008 14:23
Laptop näytön avulla .... luut Rautatavaran Chat 3 28. toukokuuta 2007 23:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.