mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Laptop scherm probleem

Reply

Thread Tools
Old 11 jun 2008, 00:21
Nieuw Lid Fractie

Default Laptop scherm probleem

Hallo daar, ik hoop dat iemand me kan helpen hier. Ik een hand van een Compaq Presario M2013AP. Onlangs het scherm een verticale band exact 2,5 inch breed van boven naar beneden waar de kleur is vervaagd.
Ik dacht dat dit een geval van dode pixels en gedownload een programma genaamd UDPixel te helpen prod de pixels weer tot leven, maar heeft niet gewerkt.
Zal grote waardering voor alle medewerking verleend.
Bedankt
Old 11 jun 2008, 02:59
Donor Groep

Dit gebeurd met mijn oude laptop met een band die zwart was, ging ik naar Bureaublad> Eigenschappen> Instellingen> en om wat voor reden in het display boven Scherm resolutie was het dubbele scherm? op een laptop? lol zo Anyways veranderde ik het terug en de zwarte band ging proberen, dit gebeurd omdat ik een monitor aangesloten op mijn laptop denk ik.
Old 11 jun 2008, 07:46
Nieuw Lid Fractie

Dankzij Kanoakavirus maar mijn instellingen niet zijn veranderd sinds de dag kocht ik de laptop die was 3 jaar geleden. En ik heb nooit gebruik gemaakt van een externe monitor.
Old 12 jun 2008, 09:15
Donor Groep

Maak een screenshot en plak deze in de verf, als je kunt zien dat de band op de schermafbeelding vervolgens id mijn geld op uw instellingen in het scherm eigenschappen, als je niet kunt zien van een andere band dan mag het wel iets serieuzer. Zou je in staat om een foto te maken en deze uploaden hier?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
HP DV9500US Laptop Scherm Probleem jonia Laptops, Mobiles & PDA's 1 19 jun 2009 15:33
Laptop scherm heeft kleiner geworden Haseeb Laptops, Mobiles & PDA's 6 De 4 februari 2009 22:10
Smashed Laptop Scherm Keys767 Laptops, Mobiles & PDA's 14 13 Jan 2008 12:28
HI Grade Laptop Screen Probleem helpmeoutpeeps Laptops, Mobiles & PDA's 3 De 2 januari 2008 14:23
Laptop scherm helpen .... beenderen Algemeen Hardware Chat 3 28 mei 2007 23:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.