mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Laptop skjermen problem

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2008, 00:21
New Member Group

Hei, jeg håper noen kan hjelpe meg her. I en bruker en Compaq Presario M2013AP. Nylig skjermen utviklet en vertikal band akkurat 2.5 inches bredt, fra øverst til nederst hvor fargen har bleknet.
Jeg trodde dette var et tilfelle av døde piksler og lastet ned et program kalt UDPixel å hjelpe prod den piksler tilbake til livet, men har ikke virket.
Vil stor pris hjelp gjengis.
Takk
Old 11 juni 2008, 02:59
Donor Group

Dette happend til min gamle laptop med et band som var svart, jeg dro til Skrivebord> Egenskaper> Innstillinger> og for noen grunn i displayet ovenfor Skjermoppløsning var det doble skjermen? på en bærbar PC? lol så anyways jeg endret den tilbake og den svarte bandet gikk prøve dette happend fordi jeg plugget en skjerm på min bærbare tror jeg.
Old 11 juni 2008, 07:46
New Member Group

Takk Kanoakavirus men innstillingene mine har ikke blitt endret siden den dagen jeg kjøpte laptop som var 3 år siden. Og jeg har aldri brukt en ekstern monitor.
Old 12 juni 2008, 09:15
Donor Group

Ta et skjermbilde og lime den inn i maling, hvis du ser bandet på skjermen skudd deretter id satt pengene mine på innstillingene i Skjermegenskaper, hvis du ikke kan se et band så det kan være noe mer alvorlig. Vil du være i stand til å ta et bilde og laste det opp her?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.