![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg håper noen kan hjelpe meg her. I en bruker en Compaq Presario M2013AP. Nylig skjermen utviklet en vertikal band akkurat 2.5 inches bredt, fra øverst til nederst hvor fargen har bleknet. Jeg trodde dette var et tilfelle av døde piksler og lastet ned et program kalt UDPixel å hjelpe prod den piksler tilbake til livet, men har ikke virket. Vil stor pris hjelp gjengis. Takk |
|
| |||
| |||
| Dette happend til min gamle laptop med et band som var svart, jeg dro til Skrivebord> Egenskaper> Innstillinger> og for noen grunn i displayet ovenfor Skjermoppløsning var det doble skjermen? på en bærbar PC? lol så anyways jeg endret den tilbake og den svarte bandet gikk prøve dette happend fordi jeg plugget en skjerm på min bærbare tror jeg. |
|
| |||
| |||
| Takk Kanoakavirus men innstillingene mine har ikke blitt endret siden den dagen jeg kjøpte laptop som var 3 år siden. Og jeg har aldri brukt en ekstern monitor. |
|
| |||
| |||
| Ta et skjermbilde og lime den inn i maling, hvis du ser bandet på skjermen skudd deretter id satt pengene mine på innstillingene i Skjermegenskaper, hvis du ikke kan se et band så det kan være noe mer alvorlig. Vil du være i stand til å ta et bilde og laste det opp her? |