![]() |
|
| |||
| |||
| Hej där, jag hoppas någon kan hjälpa mig här ute. I en med hjälp av en Compaq Presario M2013AP. Nyligen skärmen utvecklat en vertikal bandet precis 2.5 inches hela uppifrån och ner där färgen har bleknat. Jag trodde detta var ett fall av döda pixlar och laddat ner ett program som kallas UDPixel att hjälpa prod pixlarna tillbaka till livet, men har inte fungerat. Kommer uppskattar all hjälp som utförs. Tack |
|
| |||
| |||
| Detta hände på min gamla laptop med ett band som var svart, jag gick till skrivbordet> Egenskaper> Inställningar> och av någon anledning i displayen ovanför Skärmupplösning det dubbla skärmen? på en bärbar dator? lol så iallafall jag bytt tillbaka och det svarta bandet gick prova det här hände, eftersom jag inkopplad en monitor till min laptop tror jag. |
|
| |||
| |||
| Tack Kanoakavirus men mina inställningar har inte ändrats sedan den dag jag köpte den bärbara datorn som var 3 år sedan. Och jag har aldrig använt en extern bildskärm. |
|
| |||
| |||
| Ta en skärmdump och klistra in den i färg, om du kan se bandet på skärmen sköt sedan id lägga mina pengar på dina inställningar i Egenskaper för Bildskärm, om du inte kan se ett band då det kan vara något mer allvarligt. Skulle du kunna ta en bild och ladda upp den här? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| HP DV9500US Laptop Screen Problem | jonia | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 19 juni 2009 15:33 |
| Laptop Screen har blivit mindre | haseeb | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 6 | 4 februari 2009 22:10 |
| Krossas Laptop Screen | Keys767 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 14 | 13 januari 2008 12:28 |
| HI Lönegrad Laptop Screen Problem | helpmeoutpeeps | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 2 januari 2008 14:23 |
| Laptop-skärmen hjälper .... | ben | General Hardware Chat | 3 | 28 maj 2007 23:27 |
| Thread Tools | |
| |