mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Laptops - Valg af bedste bærbar!

Reply

Thread Tools
Old 22 september 2006, 18:03
Medlem Gruppen

Default Laptops - Valg af bedste bærbar!

Jeg gik en grundlæggende Toshiba Satellite Pro, og jeg er temmelig glad. Jeg har brug for en bærbar computer, der er billige og roust, og det går rigtig godt.

Hvilke mærker kan du lide?

Det eneste jeg vil advare dig imod, er den britiske mærke fremkomst - mine overophedet og disken var helt ødelagt i løbet af få måneder.
Old 25 september 2006, 11:23
Medlem Gruppen

Mine favoritter er Sony Vios, nogle mennesker siger, at de ikke er gode maskiner, men jeg tror, de er lige så godt som at få en Alienware som en pc. men hvis jeg skulle gå med afprøvet, mest betroede navn, det ville helt sikkert være HP Compaq.
Old 28 september 2006, 17:29
Medlem Gruppen

Jeg har for nylig købt en Toshiba efter at have hørt en sælger i Costco sige, at de var nok det bedste ... Og forstod, at Costco ikke gennemfører Toshiba.
Old 1 oktober 2006, 14:10
Medlem Gruppen

Det afhænger af, hvad yo uare leder efter i en bærbar computer. Hvis du ønsker en ren gaming laptop, gå til den Alienware eller VooDoo madels. Hvis du bare vil have noget til fritid eller arbejde, jeg synes personligt, Vaio har de bedste bærbare computere samt computer derude. Det er mere et personligt valg, faktisk, men jeg vil anbefale, at du væk fra Dell.
Old 12 oktober 2006, 16:15
Medlem Gruppen

Jeg tror, Dell-pc'er er generelt virkelig nice. Dell tilbyder rigtig gode priser, og at fungere meget godt. Hvis du vil for kun spil, så Alienware er absolut den bedste valg. Men de er meget dyre.

Jeg på den anden side, gik med en MacBook. Der er mindre spil at spille på det, men udførelsen er uovertruffen.
Old 13 oktober 2006, 03:18
Medlem Gruppen

Dell eller Acer for billige dk modeller.

Prøv ebuyer.com efter et godt tilbud.

Gary
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Spoofing Min IP til en af mine Choice Hybr! D Networking, Modemer & VoIP 4 24 marts 2009 03:58
Bundkort valg Katana CPU, bundkort og RAM 3 14th Dec 2008 03:49
Moderen til alle bærbare computere, Gud laptop, der vil give endefuld dit skrivebord cheesepuff Laptops, Mobiles & PDA'er 16 25 november 2008 15:58
Bundkort valg darkfire1370 CPU, bundkort og RAM 1 5 januar 2008 19:56
Hjælp på valg Cowz General Hardware Chat 1 1 januar 2008 18:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.