vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Sylimikrot - valinta paras kannettava tietokone!

Reply

Thread Tools
Old 22. Sep 2006, 18:03
Jäsen

Default Sylimikrot - valinta paras kannettava tietokone!

Lähdin perussäädös Toshiba Satellite Pro ja olen melko tyytyväinen. Tarvitsen kannettava tietokone, joka on halpa ja roust ja se tekee hyvin.

Minkä merkkisiä teillä on?

Ainut haluan varoittaa sinua vastaan on Yhdistyneen kuningaskunnan tuotemerkin advent - kaivoskuiluissa yli lämmitetty ja levy oli täysin vioittua jo muutaman kuukauden.
Old 25 Sep 2006, 11:23
Jäsen

Omat suosikit ovat Sony VIOs, jotkut sanovat, että he eivät ole hyviä koneita, mutta mielestäni ne ovat aivan yhtä hyvä kuin saan Alienware kuten tietokoneeseen. mutta jos minun piti mennä testattu luotetuimmat nimi olisi ehdottomasti HP Compaq.
Old 28 Sep 2006, 17:29
Jäsen

Olen hiljattain ostanut Toshiba jälkeen kuulla myyntineuvottelijan vuonna Costco sanoa, että ne olivat todennäköisesti paras ... Ja toteuttamisessa että Costco ei ole Toshiba.
Old 1 lokakuu 2006, 14:10
Jäsen

Se riippuu siitä, mitä yo uare etsimääsi läppäriin. Jos haluat puhdasta pelaamista kannettava tietokone, mene varten Alienware tai Voodoo madels. Jos vain jotain vapaa-ajan tai työtä, olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, Vaio on parhaat kannettavat tietokoneet sekä tietokoneiden siellä. Se on enemmän henkilökohtainen valinta itse, mutta mä suosittelen, että pysyt poissa Dell.
Old 12 lokakuu 2006, 16:15
Jäsen

Mielestäni Dellin kannettavat tietokoneet ovat yleisesti todella mukavaa. Dell tarjoaa paljon hinnat ja järjestelmien suorittaa hyvin. Jos aiot vain pelaamista, sitten Alienware on ehdottomasti alkuun valinnanvaraa. Mutta ne ovat erittäin kalliita.

Olen sen sijaan meni MacBook. On vähemmän pelejä pelata, mutta suorituskyky on vertaansa vailla.
Old 13 lokakuu 2006, 03:18
Jäsen

Dell tai Acer edulliseen uk malleja.

Kokeile ebuyer.com suurta käsitellään.

Gary
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Huijaus Oma IP Yksi Oma valinta Hybr! D Verkottuminen, Modeemit & VoIP 4 24th Mar 2009 03:58
Emolevyn valinta Katana CPUs, Emolevyt & RAM 3 14. Joulukuu 2008 03:49
Äiti kaikki kannettavat tietokoneet, jumala kannettava tietokone, joka piiskaa työpöydälle cheesepuff Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 16 25. marraskuu 2008 15:58
Emolevyn valinta darkfire1370 CPUs, Emolevyt & RAM 1 5. Jan 2008 19:56
Ohje valinta Cowz Rautatavaran Chat 1 1. Jan 2008 18:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.