![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Lähdin perussäädös Toshiba Satellite Pro ja olen melko tyytyväinen. Tarvitsen kannettava tietokone, joka on halpa ja roust ja se tekee hyvin. Minkä merkkisiä teillä on? Ainut haluan varoittaa sinua vastaan on Yhdistyneen kuningaskunnan tuotemerkin advent - kaivoskuiluissa yli lämmitetty ja levy oli täysin vioittua jo muutaman kuukauden. |
|
| |||
| |||
| Omat suosikit ovat Sony VIOs, jotkut sanovat, että he eivät ole hyviä koneita, mutta mielestäni ne ovat aivan yhtä hyvä kuin saan Alienware kuten tietokoneeseen. mutta jos minun piti mennä testattu luotetuimmat nimi olisi ehdottomasti HP Compaq. |
|
| |||
| |||
| Olen hiljattain ostanut Toshiba jälkeen kuulla myyntineuvottelijan vuonna Costco sanoa, että ne olivat todennäköisesti paras ... Ja toteuttamisessa että Costco ei ole Toshiba. |
|
| |||
| |||
| Se riippuu siitä, mitä yo uare etsimääsi läppäriin. Jos haluat puhdasta pelaamista kannettava tietokone, mene varten Alienware tai Voodoo madels. Jos vain jotain vapaa-ajan tai työtä, olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, Vaio on parhaat kannettavat tietokoneet sekä tietokoneiden siellä. Se on enemmän henkilökohtainen valinta itse, mutta mä suosittelen, että pysyt poissa Dell. |
|
| |||
| |||
| Mielestäni Dellin kannettavat tietokoneet ovat yleisesti todella mukavaa. Dell tarjoaa paljon hinnat ja järjestelmien suorittaa hyvin. Jos aiot vain pelaamista, sitten Alienware on ehdottomasti alkuun valinnanvaraa. Mutta ne ovat erittäin kalliita. Olen sen sijaan meni MacBook. On vähemmän pelejä pelata, mutta suorituskyky on vertaansa vailla. |
|
| |||
| |||
| Dell tai Acer edulliseen uk malleja. Kokeile ebuyer.com suurta käsitellään. Gary |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Huijaus Oma IP Yksi Oma valinta | Hybr! D | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 24th Mar 2009 03:58 |
| Emolevyn valinta | Katana | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 14. Joulukuu 2008 03:49 |
| Äiti kaikki kannettavat tietokoneet, jumala kannettava tietokone, joka piiskaa työpöydälle | cheesepuff | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 16 | 25. marraskuu 2008 15:58 |
| Emolevyn valinta | darkfire1370 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 5. Jan 2008 19:56 |
| Ohje valinta | Cowz | Rautatavaran Chat | 1 | 1. Jan 2008 18:36 |
| Thread Tools | |
| |