mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Laptops, - Keuze van de beste laptop!

Reply

Thread Tools
Old 22e sep 2006, 18:03
Lid Fractie

Default Laptops, - Keuze van de beste laptop!

Ik ging voor een elementaire Toshiba Satellite Pro en ik ben redelijk tevreden. Ik heb een laptop die is goedkoop en roust en hij doet het heel goed.

Welke merken vind je?

De enige die ik wil u waarschuwen tegen het Britse merk komst - mijnliften over verwarmd en de schijf volledig beschadigd binnen een paar maanden.
Old 25e sep 2006, 11:23
Lid Fractie

Mijn favorieten zijn de Sony VIOs, sommige mensen zeggen dat ze niet goed machines maar ik denk dat ze net zo goed als je een Alienware als een pc. maar als ik moest gaan met getest, meest vertrouwde naam zou zeker HP Compaq.
Old 28e sep 2006, 17:29
Lid Fractie

Ik kocht onlangs een Toshiba gehoord een verkoper in Costco zeggen dat ze waarschijnlijk de beste ... En realiseren dat Costco niet uitvoeren Toshiba.
Old 1 okt 2006, 14:10
Lid Fractie

Het hangt wat yo uare zoekt in een laptop. Als u wilt dat een pure gaming laptop, ga voor de Alienware of Voodoo madels. Als je wil gewoon iets voor de vrije tijd of werk, persoonlijk denk ik Vaio hebben de beste laptops en computers die er zijn. Het is meer een persoonlijke keuze eigenlijk, maar ik zou aanbevelen dat je wegblijft van Dell.
Old 12 okt 2006, 16:15
Lid Fractie

Ik denk dat Dell laptops zijn over het algemeen heel aardig. Dell biedt geweldige prijzen en de systemen zeer goed doen. Als je slechts voor gaming, dan Alienware is zeker de top keuze. Maar ze zijn erg duur.

Ik aan de andere kant, ging met een MacBook. Er zijn minder spelletjes op, maar de voorstelling is ongeëvenaard.
Old 13 okt 2006, 03:18
Lid Fractie

Dell of Acer voor goedkope uk modellen.

Probeer ebuyer.com voor de grote deals.

Gary
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Mijn IP-spoofing aan een van My Choice Hybr! D Netwerken, modems & VoIP 4 24 mrt 2009 03:58
Moederbord keuze katana CPUs, Moederborden & RAM 3 14 dec 2008 03:49
De moeder van alle laptops, de God laptop die Spank uw bureaublad cheesepuff Laptops, Mobiles & PDA's 16 25 nov 2008 15:58
Moederbord keuze darkfire1370 CPUs, Moederborden & RAM 1 De 5 januari 2008 19:56
Hulp bij keuze Cowz Algemeen Hardware Chat 1 De 1 januari 2008 18:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.