![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ging voor een elementaire Toshiba Satellite Pro en ik ben redelijk tevreden. Ik heb een laptop die is goedkoop en roust en hij doet het heel goed. Welke merken vind je? De enige die ik wil u waarschuwen tegen het Britse merk komst - mijnliften over verwarmd en de schijf volledig beschadigd binnen een paar maanden. |
|
| |||
| |||
| Mijn favorieten zijn de Sony VIOs, sommige mensen zeggen dat ze niet goed machines maar ik denk dat ze net zo goed als je een Alienware als een pc. maar als ik moest gaan met getest, meest vertrouwde naam zou zeker HP Compaq. |
|
| |||
| |||
| Ik kocht onlangs een Toshiba gehoord een verkoper in Costco zeggen dat ze waarschijnlijk de beste ... En realiseren dat Costco niet uitvoeren Toshiba. |
|
| |||
| |||
| Het hangt wat yo uare zoekt in een laptop. Als u wilt dat een pure gaming laptop, ga voor de Alienware of Voodoo madels. Als je wil gewoon iets voor de vrije tijd of werk, persoonlijk denk ik Vaio hebben de beste laptops en computers die er zijn. Het is meer een persoonlijke keuze eigenlijk, maar ik zou aanbevelen dat je wegblijft van Dell. |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat Dell laptops zijn over het algemeen heel aardig. Dell biedt geweldige prijzen en de systemen zeer goed doen. Als je slechts voor gaming, dan Alienware is zeker de top keuze. Maar ze zijn erg duur. Ik aan de andere kant, ging met een MacBook. Er zijn minder spelletjes op, maar de voorstelling is ongeëvenaard. |
|
| |||
| |||
| Dell of Acer voor goedkope uk modellen. Probeer ebuyer.com voor de grote deals. Gary |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn IP-spoofing aan een van My Choice | Hybr! D | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 24 mrt 2009 03:58 |
| Moederbord keuze | katana | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 14 dec 2008 03:49 |
| De moeder van alle laptops, de God laptop die Spank uw bureaublad | cheesepuff | Laptops, Mobiles & PDA's | 16 | 25 nov 2008 15:58 |
| Moederbord keuze | darkfire1370 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | De 5 januari 2008 19:56 |
| Hulp bij keuze | Cowz | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 1 januari 2008 18:36 |
| Thread Tools | |
| |