mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Laptops - Valg av beste laptop!

Reply

Thread Tools
Old 22. sep 2006, 18:03
Medlem Group

Default Laptops - Valg av beste laptop!

Jeg gikk for en grunnleggende Toshiba Satellite Pro, og jeg er ganske fornøyd. Jeg trenger en bærbar pc som er billig og roust og det gjør godt.

Hvilke merker liker du?

Det eneste jeg vil advare deg mot er den britiske merkevare advent - mine over oppvarmet og disken ble fullstendig ødelagt i løpet av noen få måneder.
Old 25. sep 2006, 11:23
Medlem Group

Mine favoritter er Sony VIOs, noen folk sier de ikke er gode maskiner, men jeg tror de er like gode som får en Alienware som en PC. men hvis jeg måtte gå med testet, mest pålitelige navn det ville definitivt være HP Compaq.
Old 28th September 2006, 17:29
Medlem Group

Jeg har nylig kjøpt en Toshiba etter å ha hørt en selger i Costco si at de var nok det beste ... Og innser at Costco ikke bære Toshiba.
Old 1 oktober 2006, 14:10
Medlem Group

Det kommer an hva yo uare leter etter i en bærbar datamaskin. Hvis du ønsker en ren gaming laptop, gå til Alienware og Voodoo madels. Hvis du bare vil ha noe på ferie eller jobb, jeg personlig tror Vaio har den beste bærbare datamaskiner samt datamaskinen der ute. Det er mer en personlig valg egentlig, men jeg vil anbefale at du holder deg borte fra Dell.
Old 12 oktober 2006, 16:15
Medlem Group

Jeg tror Dells bærbare PC-er samlet virkelig fint. Dell tilbyr gode priser og systemer gir så gode resultater. Hvis du skal kun spilling, og Alienware er definitivt toppen valg. Men de er svært kostbart.

Jeg derimot, gikk med en MacBook. Det er mindre spill på den, men resultatene er enestående.
Old 13 oktober 2006, 03:18
Medlem Group

Dell eller Acer for billige uk modeller.

Prøv ebuyer.com for gode tilbud.

Gary
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Etterligning My IP til en av mine Choice Hybr! D Nettverk, modem og VoIP 4 24 mars 2009 03:58
Hovedkort valg Katana CPUer, Hovedkort & RAM 3 14 desember 2008 03:49
Mor til alle bærbare datamaskiner, gud laptop som vil klaske skrivebordet cheesepuff Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 16 25 nov 2008 15:58
Hovedkort valg darkfire1370 CPUer, Hovedkort & RAM 1 5 januar 2008 19:56
Hjelp til valg Cowz General Hardware Chat 1 1 januar 2008 18:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.