mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Bärbara datorer - Val av bästa laptop!

Reply

Thread Tools
Old 22 september 2006, 18:03
Ledamot Gruppen

Default Bärbara datorer - Val av bästa laptop!

Jag gick på en grundläggande Toshiba Satellite Pro och jag är ganska nöjd. Jag behöver en bärbar dator som är billig och roust och det gör mycket bra.

Vilka märken gillar du?

Det enda jag vill varna er för det brittiska märket Advent - min överhettning och disken var skadad helt inom ett par månader.
Old 25 September 2006, 11:23
Ledamot Gruppen

Mina favoriter är Sony Vios, några säger att de inte är bra maskiner, men jag tror att de är lika bra som att få en Alienware som en PC. men om jag var tvungen att gå med provas, mest pålitliga namn det skulle definitivt vara HP Compaq.
Old 28 september 2006, 17:29
Ledamot Gruppen

Jag har nyligen köpt en Toshiba som hört en försäljare i Costco säga att de var förmodligen den bästa ... Och inse att Costco inte transporterar Toshiba.
Old 1 oktober 2006, 14:10
Ledamot Gruppen

Det beror på vad yo uare letar efter i en bärbar dator. Om du vill ha en ren gaming laptop, gå till Alienware eller VooDoo Mädels. Om du bara vill ha något för fritid och arbete, tror jag personligen Vaio har den bästa bärbara datorer samt datorer där ute. Det är mer ett personligt val faktiskt, men jag skulle rekommendera att du håller dig borta från Dell.
Old 12 oktober 2006, 16:15
Ledamot Gruppen

Jag tror att Dells bärbara datorer som generellt är verkligen trevlig. Dell erbjuder bra priser och de system som presterar mycket bra. Om du ska bara spel, då Alienware är definitivt upp valet. Men de är mycket dyra.

Jag å andra sidan, gick med en MacBook. Det finns färre spel att spela på det, men kvaliteten är oöverträffad.
Old 13 oktober 2006, 03:18
Ledamot Gruppen

Dell eller Acer för billig uk modeller.

Prova ebuyer.com efter specialerbjudanden.

Gary
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Kapning Mitt IP till en av mina Choice Hybr! D Nätverk, Modem & VoIP 4 24 mars 2009 03:58
Moderkort val Katana Processorer, moderkort & RAM 3 14 december 2008 03:49
Modern av alla bärbara datorer, Gud laptop som kommer att smiska ditt skrivbord cheesepuff Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 16 25 november 2008 15:58
Moderkort val darkfire1370 Processorer, moderkort & RAM 1 5 januari 2008 19:56
Hjälp på valet Cowz General Hardware Chat 1 1 januari 2008 18:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.