![]() |
|
| |||
| |||
| Jag gick på en grundläggande Toshiba Satellite Pro och jag är ganska nöjd. Jag behöver en bärbar dator som är billig och roust och det gör mycket bra. Vilka märken gillar du? Det enda jag vill varna er för det brittiska märket Advent - min överhettning och disken var skadad helt inom ett par månader. |
|
| |||
| |||
| Mina favoriter är Sony Vios, några säger att de inte är bra maskiner, men jag tror att de är lika bra som att få en Alienware som en PC. men om jag var tvungen att gå med provas, mest pålitliga namn det skulle definitivt vara HP Compaq. |
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen köpt en Toshiba som hört en försäljare i Costco säga att de var förmodligen den bästa ... Och inse att Costco inte transporterar Toshiba. |
|
| |||
| |||
| Det beror på vad yo uare letar efter i en bärbar dator. Om du vill ha en ren gaming laptop, gå till Alienware eller VooDoo Mädels. Om du bara vill ha något för fritid och arbete, tror jag personligen Vaio har den bästa bärbara datorer samt datorer där ute. Det är mer ett personligt val faktiskt, men jag skulle rekommendera att du håller dig borta från Dell. |
|
| |||
| |||
| Jag tror att Dells bärbara datorer som generellt är verkligen trevlig. Dell erbjuder bra priser och de system som presterar mycket bra. Om du ska bara spel, då Alienware är definitivt upp valet. Men de är mycket dyra. Jag å andra sidan, gick med en MacBook. Det finns färre spel att spela på det, men kvaliteten är oöverträffad. |
|
| |||
| |||
| Dell eller Acer för billig uk modeller. Prova ebuyer.com efter specialerbjudanden. Gary |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kapning Mitt IP till en av mina Choice | Hybr! D | Nätverk, Modem & VoIP | 4 | 24 mars 2009 03:58 |
| Moderkort val | Katana | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 14 december 2008 03:49 |
| Modern av alla bärbara datorer, Gud laptop som kommer att smiska ditt skrivbord | cheesepuff | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 16 | 25 november 2008 15:58 |
| Moderkort val | darkfire1370 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 5 januari 2008 19:56 |
| Hjälp på valet | Cowz | General Hardware Chat | 1 | 1 januari 2008 18:36 |
| Thread Tools | |
| |