![]() |
|
| |||
| |||
| Min computer er for nylig (<3 måneder ish) begyndte tilfældigt hængende. Det har hidtil kun sket spil, og de mest hyppige er, når man spiller Black and White 2. Hvis husker, det opførte sig i en omtrent samme måde, da jeg sidst installerede spil, for flere måneder siden. Nu er det imidlertid lejlighedsvis gør det samme at spille andre spil, og jeg kun geninstalleret spillet i dag. Er der nogen forslag, tips, etc? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rens din CPU fan.
| |||
| |||
| hmm ... Nej, ingen effekt. Stadig stables og døde. Og det er ikke hukommelsesfejl eller processor overophedning, så vidt jeg kan konstatere. Alle andre forslag? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Keyboard Key Pop Up & My Computer Holder Ophængte! | joannelzj | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 27 august 2009 08:03 |
| Ophængte Acer Laptop Hjælp | Zag | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 21. jul 2009 05:53 |
| Internet Explorer Ophængte Issue | descendent | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 13th May 2009 14:04 |
| Computer Ophængte Automatisk | sherytiger | General Hardware Chat | 28 | 9. apr 2008 09:19 |
| Computer hængning | slikbaz | General Hardware Chat | 1 | 19 december 2007 12:00 |
| Thread Tools | |
| |