![]() |
|
| |||
| |||
| Min dator har nyligen (<3 månader ish) började slumpmässigt hängning. Det har hittills bara hänt att spela spel, och den vanligaste är när du spelar Black and White 2. Om minns den agerat på ett ungefär liknande sätt när jag senast installerade spelet, för flera månader sedan. Men nu är det ibland inte samma sak att spela andra spel, och jag bara installeras spelet idag. Har någon några förslag, tips, osv? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rengör din CPU-fläkt.
| |||
| |||
| hmm ... nej, ingen effekt. Fortfarande staplas och dog. och det är inte minnesläcka eller processor överhettning, så vitt jag kan utröna. Alla andra förslag? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Tangentbord Skriv Pop Up & My Computer Håller Hängmappar! | joannelzj | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 27 AUGUSTI 2009 08:03 |
| Hängmappar Acer Laptop Hjälp | Zag | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 7 | 21 juli 2009 05:53 |
| Internet Explorer Hängmappar Utgåva | ättling | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 13 juni 2009 14:04 |
| Computer Hängmappar automatiskt | sherytiger | General Hardware Chat | 28 | 9 april 2008 09:19 |
| Computer hängande | slikbaz | General Hardware Chat | 1 | 19 december 2007 12:00 |
| Thread Tools | |
| |