![]() |
|
| |||
| |||
| im going to een HDMI-naar-DVI-kabel gebruiken ongeveer 3-5m im maar weer af te splase uitstappen vergulde connectors of gewoon standaard-Ones |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit is niet off topic.
| |||
| |||
| sorry dave |
|
| |||
| |||
| Geen behoefte te verontschuldigen. ![]() Verhuizen alle draden van dag tot dag is een enorme taak voor alle medewerkers. Als gewoon lid moet je posten op de juiste plaats. Beschouw het een beetje van begeleiding in plaats van een veelzeggend uit. |
|
| |||
| |||
| Oh en standaard connectoren zal prima, tenzij je het extra geld en / of de beste te hebben. Ook dit hangt af van uw andere apparatuur, als het budget, kabels niet echt uit. Bijvoorbeeld toen ik mijn atelier was vol van dure luidsprekers en versterkers enz. zou zijn dom geweest om vervolgens schrapen op de connectoren. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Koppeling van een video naar een powerpoint presentatie | probeert hard | Office Suites & Toepassingen | 12 | 17 jun 2008 14:36 |
| Mijn Case Mod-Plasma Ball | pete21 | Cases & Power Supplies | 22 | 16 apr 2008 08:40 |
| Schakelprogramma forums? | :: AARON: | Web Design, Hosting & SEO | 1 | De 7 april 2008 12:00 |
| Plasma TV hoe groot is te groot? | Tinkerbell | Off Topic Discussie | 4 | 29 Jan 2008 12:00 |
| Met behulp van plasma als Monitor | jamie21288 | Grafische Kaarten & Monitors | 16 | 19e sep 2007 12:53 |
| Thread Tools | |
| |