![]() |
|
| |||
| |||
| im tenkt å bruke en HDMI til DVI-kabel om 3-5m men im lurer vær å splase ut få gullbelagt kontaktene eller bare få standard som |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er ikke off topic.
| |||
| |||
| Beklager dave |
|
| |||
| |||
| Du trenger ikke å beklager. ![]() Flytte alle tråder dag til dag er en svær jobb for hele personalet. Som et vanlig medlem du må legges inn på rett plass. Anser det litt veiledning enn en telling av. |
|
| |||
| |||
| Oh og standard connectors vil bli bra, med mindre du har ekstra penger og / eller å ha det beste. Også det avhenger av annet utstyr, om det er budsjettet, kabler gjør ikke saken. For eksempel når jeg hadde mitt studio var det fullt av dyre høyttalere og forsterkere etc. ville vært dumt å deretter skraper på kontaktene. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tilknytte en video til en PowerPoint-presentasjon | prøver hardt | Office Suites & Applications | 12 | 17 juni 2008 14:36 |
| Min Case Mod-Plasma Ball | pete21 | Bærevesker & Strømforsyning | 22 | 16 april 2008 08:40 |
| Tilknytte fora? | :: Aaron:: | Web Design, hosting & SEO | 1 | 7 april 2008 12:00 |
| Plasma-TV hvor stor er for stor? | tinkerbell | Av Emne Diskusjon | 4 | 29 januar 2008 12:00 |
| Bruke Plasma som Monitor | jamie21288 | Kabinetter & Skjermer | 16 | 19nde sep 2007 12:53 |
| Thread Tools | |
| |