![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For det første håper jeg dette er den beste plassen for dette, ettersom den inneholder deler fra flere andre seksjoner.
Vel, fordi datamaskinen min blir rarther gammel, jeg følte det var på tide jeg plasket ut og oppgradert det, jeg har ikke en hudge budsjett, men jeg har satt noen ting sammen og ønsker å vite hva folk tror på det, og om det er bra eller ikke. denne maskinen skal brukes hovedsakelig til gaming. Jeg har utarbeidet denne fra www.ebuyer.com produsentens koden og beskrivelsen kopieres fra nettstedet. Hovedkort: ASUS P5KC AiLifestyle Series iP35 Socket 775 8 kanalers lyd ATX hovedkort, produsenten #: 90-MBB660-G0EAY00Z Prosessor: Intel Intel Core 2 Quad Q6600 (2,4 GHz) socket 775 OEM-versjon, produsent #: HH80562PH0568M RAM: OCZ 2GB (2x1GB) DDR2 1066MHz/PC2-8500, produsent #: OCZ2N1066SR2GK Prosessor vifte: Arctic Cooling AC-FRZ-7P Freezer 7 Pro Socket 775 prosessorkjøler, produsent #: AC-FRZ-7P GPU: XFX 8800GT XXX Edition 512MB DDR3 Dual DVI HDCP HDTV ut PCI-E-grafikkort, produsent #: PV-T88P-YDD4 PSU: Corsair HX Series 520W Modulær PSU - v2.2 ATX12V APFC, produsent #: CMPSU520HXUK Case: Antec Nine Hundred - Gaming Case med 200mm Top Fan - No PSU, produsent #: 0761345-08009-5 Jeg skal bruke min nåværende harddisker, skjermer, tastatur, mus osv., hvor jeg noensinne kan ønske en ny DVD-stasjon for å gå med sort, da min nåværende ene er hvit, så hvis noen kan reocomend ett, jeg ville være fornøyd. Alt dette handler om mitt max budsjett, men med de nye prosessorene og gfx kort komme ut ganske snart, burde det bli billigere. Fortell meg gjerne hva du synes om den, og eventuelle endringer som jeg burde gjøre det. Min System: Først OC
|
|
| |||
| |||
| ser pritty snill mot meg, tok en fin HSF, god sak ... ser ut som om u skal være litt gøy! " |
|
| |||
| |||
| vil ikke la meg redigere, så vil jeg bare legge til en annen post. Endret PSU på grunn av råd fra dette vidunderlige forum: D Ny PSU: COOLERMASTER Real Power Pro 620W PSU MODULAR, MFR #: RS-620-ASAA-A1 |