![]() |
|
| |||
| |||
| Hey Guys Var søger fleabay, og kom på tværs http://cgi.ebay.co.uk/GAMING-PC-BUND...QQcmdZViewItem Jeg tænkte, er det en god handel? Jeg har været efter en ny comp i et stykke tid, som min laptop er ikke nogen god til gaming. Så tænkte jeg gerne spare op og få en. Det vil være et stykke tid endnu, men er dette en god handel? Eller ville det være bedre at opgradere min bærbare?? Eller endda min Home Desktop?? Min bærbar er en Acer Aspire 5051 - 80 GB HD - 1.5GB RAM - 14.1 "- AMD Turion 64 2.0GHz Og Indre Desktop er en HP Compaq DX2300 MicroTower. 160GB HD 1GB RAM og resten ved jeg ikke. Så lad mig høre Deres synspunkter. Skål Ben |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det ser den del, men det er meget popsmart, grafikkortet er TBH et stykke crap, CPU'en er knap midt-range, HDD er omkring £ 30-40, ikke det værd efter min mening
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig, det er ikke værd, hvad han beder. Men han lader til at sælge en masse PC's anden grund. Nogle mere specs på din nuværende desktop ville være nyttigt.
|
| |||
| |||
| Orite takket gutter. Hvad opgraderinger skal jeg se på? Definitely gå til en RAM opgradering, men jeg ved ikke, hvad RAM det behov, nogen ideer?? Ben |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En besparelse henstandsperiode er bestyrelsen understøtter Core 2. Men jeg stadig ikke ville købe det. Anyway, det mobo understøtter DDR2 400/533/667mhz ram. Hvilket ikke er meget god. Selv dual-core intels ikke kræver båndbredde af deres quad-core bretheren du stadig ønsker hurtig ram (pc6400 - 800 MHz) til gaming, og en anstændig CPU (Pentium D's er på ingen måde god spiloplevelse cpu's-princippet to P4 enkelt kerne's limet sammen). Nope, jeg tror du vil blive skuffet hvis du køber.
|
| |||
| |||
| Bare se på mærkaten på RAM du har i øjeblikket. Det burde fortælle dig.
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke en god handel på alle.
Grafikkortet er pants og CPU er meget mellemste kategori og plejer modstå ekstreme gaming. Jeg vil foreslå en opgradering til din nuværende maskine. Hvad er specs på din computer? eller måske bygge en computer selv bruger ebuyer.com eller novatech.co.uk Mit system: Custom Indbygget v1.2
|
|
| |||
| |||
| Åh, det også vil være en falsk kopi af vista:) |
|
| |||
| |||
| Han gør et godt stykke arbejde af piratkopieringen derefter fordi han solgt hundredvis af PC's. Gør du vandre selv.
__________________ serverguy |