![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Guys Teki hakuja fleabay, ja sai http://cgi.ebay.co.uk/GAMING-PC-BUND...QQcmdZViewItem Mietin, onko se paljon? Olen ollut sen jälkeen, kun uusi pakoll jonkin aikaa, kuten kannettava tietokone ei ole mikään hyvä peli. Niin ajatteli I'd säästää ja saada yksi. It'll olla jonkin aikaa vielä, mutta tämä on paljon? Vai olisiko parempi päivittää minun Laptop? Tai jopa kotikaupungissani Desktop? Oma Läppäri on Acer Aspire 5051 - 80 Gt HD - 1.5GB RAM - 14,1 "- AMD Turion 64 2.0GHz Ja sisäasioiden Desktop on HP Compaq DX2300 Microtower. 160 Gt HD 1 Gt RAM-muistia ja loput En tiedä. Joten haluan tietää teidän näkemyksiänne. Hurraa Ben |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se näyttää hyvältä, mutta se on hyvin pikkunäppärä, näyttösovittimen TBH palanen crap, suorittimen on tuskin puolivälissä, mutta HDD on noin £ 30-40, ole sen arvoinen mielestäni
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen samaa mieltä, sen ei kannata sitä, mitä hän pyytää. Mutta hän ei ilmeisesti myydä paljon PC: n jostain syystä. Jotkut enemmän specs teidän nykyisen työpöydän olisi hyödyllistä.
|
| |||
| |||
| Orite, kiitos kundit. Mitä päivityksiä minun pitäisi katsoa? Ehdottomasti menossa on RAM päivityksen, mutta en tiedä, mitä muistia se tarvitsee, ideoita? Ben |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yksi valopilkku on hallitus tukee Core 2. Olen kuitenkin eivät ostaisi sitä. Joka tapauksessa, että mobo tukee DDR2 400/533/667mhz ram. Joka ei ole kovin hyvä. Vaikka dual-core intels eivät edellytä kaistanleveys niiden quad-core bretheren haluat nopeasti ram (pc6400 - 800MHz) peleissä, ja ihmisarvoisen suoritin (Pentium D: n ei ole mitään hyvää pelaamista cpu's-periaatteessa kaksi P4 yhdenkään porausnäytteen n liimataan yhteen). Nope, mielestäni sinun pettyä jos ostat.
|
| |||
| |||
| Katsokaa tarran RAM olet tällä hetkellä. Tämän pitäisi kertoa.
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ole hyvä käsitellä lainkaan.
Grafiikkakortti pants ja suoritin on erittäin puolivälissä valikoima ja tapansa selviytyä äärimmäisen pelaamista. Haluaisin ehdottaa päivittää nykyinen kone. Mitkä ovat tiedot tietokoneen? tai ehkä rakentaa tietokone itse käyttämällä ebuyer.com tai novatech.co.uk My System: Mukautettu Rakennettu v1.2
|
|
| |||
| |||
| Voi, se on väärennetty kopio näköala:) |
|
| |||
| |||
| Hän tekee hyvää työtä, että laitonta kopiointia sitten, koska hän myi satoja tietokoneen. Saa vaeltaa vaikka.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ohje: Gaming Poraustornin? Talousarvio pelaamista rig im saavat 900 dollaria | crazydan20 | Rautatavaran Chat | 9 | 3. Maaliskuu 2009 19:36 |
| Gaming PC | Sc0ttY07 | Rautatavaran Chat | 35 | 24. Jul 2008 21:12 |
| Haluatko ostaa pelaamista PC | electrik91 | Rautatavaran Chat | 8 | 15 Jan 2008 15:59 |
| The $ 500 pelaamista Poraustornin. . . | clintondavidn | Rautatavaran Chat | 4 | 11. Sep 2007 10:43 |
| Gaming CPU | xactly | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 16th Aug 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |