![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens Var søker fleabay, og kom over http://cgi.ebay.co.uk/GAMING-PC-BUND...QQcmdZViewItem Jeg lurte på, er det en god avtale? Jeg har vært etter en ny komp på en stund, som min bærbare ikke er noe bra for spilling. Så tenkte jeg skulle spare opp og få en. Det vil være en stund ennå, men er dette en god avtale? Eller ville det være bedre å oppgradere min laptop? Eller min Hjem Desktop? Min laptop er en Acer Aspire 5051 - 80GB HD - 1.5GB RAM - 14.1 "- AMD Turion 64 2,0 GHz Og Hjem Desktop er en HP Compaq DX2300 MicroTower. 160GB HD 1GB RAM og resten vet jeg ikke. Så la meg dine synspunkter. Skål Ben |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det spiller ser den delen, men det er svært gimmicker, grafikkortet er TBH et stykke crap, CPU er knapt mellomtoner, HDD er ca £ 30-40, ikke verdt det etter min mening
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig, det er ikke verdt det han spør. Men han synes å selge mye av PC-er eller annen grunn. Noen flere spesifikasjoner på nåværende skrivebordet ville være nyttig.
|
| |||
| |||
| Orite, takk folkens. Hvilke oppgraderinger skal jeg være å se på? Definitivt gå for en RAM-oppgradering, men jeg vet ikke hva RAM den trenger, noen ideer? Ben |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En Saving Grace er styret støtter Core 2. Men jeg likevel ikke ville kjøpe den. Allikevel, det mobo støtter DDR2 400/533/667mhz ram. Som ikke er veldig god. Whilst dual-core intels ikke krever båndbredde for deres Quad-core bretheren du fortsatt ønsker rask ram (pc6400 - 800mhz) for spill, og en anstendig CPU (Pentium D's er på ingen måte god spillopplevelse cpu's-utgangspunktet to P4 single core's limt sammen). Nei, jeg tror du vil bli skuffet hvis du kjøper.
|
| |||
| |||
| Bare se på klistremerket på RAM du har i øyeblikket. Det burde fortelle deg.
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke en god avtale i det hele tatt.
Grafikkortet er bukser og CPU er svært mellomklassen og wont tåle ekstreme spill. Jeg foreslår at en oppgradering til den gjeldende maskin. Hva er specs på datamaskinen? eller kanskje bygge en maskin selv ved hjelp ebuyer.com eller novatech.co.uk Min System: Custom Built v1.2
|
|
| |||
| |||
| Det vil også være en falsk kopi av vista:) |
|
| |||
| |||
| Han gjør en god jobb av pirating deretter fordi han solgt hundrevis av PC-er. Lager du vandre skjønt.
__________________ serverguy |