![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Killar Var söker fleabay och stötte http://cgi.ebay.co.uk/GAMING-PC-BUND...QQcmdZViewItem Jag undrar, är det en bra affär? Jag har varit ute efter en ny comp ett tag, eftersom min laptop inte är något bra för spel. Så tänkte jag skulle spara upp och få en. Det blir ett tag, men är detta en bra affär? Eller skulle det vara bättre att uppgradera min bärbara dator? Eller ens min stationära? Min Laptop är en Acer Aspire 5051 - 80 GB HD - 1.5GB RAM - 14.1 "- AMD Turion 64 2,0 GHz Och Hem Desktop är en HP Compaq DX2300 MicroTower. 160GB HD 1GB RAM och resten vet jag inte. Så låt mig veta dina åsikter. Skål Ben |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det gör ser den del, men det är mycket gimmicky, grafikkortet är TBH ett stycke skit, CPU är knappt mid-range, hårddisken är ca £ 30-40, inte värt det enligt min mening
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag håller det inte värt det han begär. Men han tycks sälja många datorer av någon anledning. Lite mer info om ditt nuvarande skrivbord skulle vara användbara.
|
| |||
| |||
| Orite, tack grabbar. Vad uppgraderingar ska jag titta på? Definitivt satsning på en RAM-uppgradering, men jag vet inte vad RAM den behöver, några idéer? Ben |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En besparing nåd är styrelsen stöder Core 2. Men jag skulle inte köpa det. Hursomhelst, det mobo stödjer DDR2 400/533/667mhz RAM. Vilket inte är särskilt bra. Även dubbla kärnor intels inte kräver bandbredd av deras Quad-Core bretheren du fortfarande vill ha snabb ram (pc6400 - 800MHz) för spel, och ett anständigt CPU (Pentium D: s är inte på något sätt bra spel cpu's-princip två P4 inre kärna är limmas samman). Nej, jag tror du kommer bli besviken om du köper.
|
| |||
| |||
| Titta på etiketten på RAM-minne du har just nu. Det borde tala om för er.
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte mycket alls.
Grafikkortet är pants och processorn är mycket mellankategorin och brukar klara av extrema spel. Jag föreslår en uppgradering till den aktuella maskinen. Vilka är specs på datorn? eller kanske bygga en dator själv använder ebuyer.com eller novatech.co.uk Mitt System: Egenbyggda v1.2
|
|
| |||
| |||
| Det kommer också att vara en falsk kopia av Vista:) |
|
| |||
| |||
| Han gör ett bra jobb av piratkopiering sedan eftersom han sålt hundratals datorer. Gör du vandra dock.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp: Gaming Rigg? Budget gaming rig im få för $ 900 | crazydan20 | General Hardware Chat | 9 | 3 mars 2009 19:36 |
| Spel dator | Sc0ttY07 | General Hardware Chat | 35 | 24 juli 2008 21:12 |
| Vill du köpa ett spel PC | electrik91 | General Hardware Chat | 8 | 15 januari 2008 15:59 |
| Den $ 500 spelande Rigg. . . | clintondavidn | General Hardware Chat | 4 | 11 sep 2007 10:43 |
| Gaming CPU | xactly | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 16 august 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |