![]() |
|
| |||
| |||
| Well mit problem er, jeg har 2 computere. Jeg ønsker at opgradere en af dem til at køre mit spil bedre. Computer 1: Pentium 4 3.0GHz GA-8IPE1000 Rev 4.x Bundkort 2GB DDR 400 Ram 520W PSU AGP 8x GeForce BfG 6800GT OC (Bundkortet har en AGP 8X slot, så begrænset grafikkort opgraderinger) Computer 2: AMD Athlon 64 3200 + 2.2GHz ECS RS482-M754 Bundkort 2GB DDR 400 Ram 420W PSU Ombord ATI Xpress 200 (Har en PCI-E 16x slot så opgradere grafikkortet bliver lettere) For opgraderinger jeg vil opgradere til en Corsair 650W PSU. Og en RAIDMAX SMILODON sag. Med hensyn til grafik opgraderinger På AGP en Det ville være en Radeon HD 3850 512MB 256-bit GDDR3. For PCI-E 16x en, til samme pris, ville jeg få en Radeon HD 4830 512MB 256-bit GDDR3 . Opgraderinger til begge maskiner er omkring den samme pris. Mit spørgsmål er, hvilket system ville være bedst efter opgraderinger? = / * Jeg ved begge disse systemer er sandsynligvis samlede crappy, men jeg ønskede at få endnu et år ud af et af disse systemer. Jeg kun spille spil fra omkring 2004. Wow, Counter-Strike: Source, hl2 spil. |
|
| |||
| |||
| Samlet det første ville være bedre. Men specielt for spil, formentlig den anden, som grafikkortet er vigtigere end th CPU til gaming. |
|
| |||
| |||
| 4770 er en mile bedre end 4830. Få det, er det mere pift og mindre øre. Andet system hele vejen. At P4 vil bare suge magt, AGP vil begrænse fps med en cruddy kortet og AMD har en bedre IPC end Intels Pentium serien. Du kan tænke på at sælge dem, 2, får, hvad du kan for dem og købe en skinnende ny, men billig, dual core-systemet. Vil køre alle source spil og WoW uden at bryde en sved. Du må ikke holde mig til dette, men jeg tror, en dual core Celeron ville give en halv anstændigt præstationer i disse spil, og de koster lidt mere end knapper i disse dage. |