![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| No mielestäni ongelma on se, minulla on 2-tietokoneissa. Haluan päivittää yksi niistä ajaa minun pelejä paremmin. Atk-1: Pentium 4 3.0GHz GA-8IPE1000 Rev 4.x emolevy 2GB DDR 400 Ram 520W PSU AGP 8x GeForce BFG 6800GT OC (Emolevyn on AGP 8X-korttipaikka niin vähäinen näytönohjaimen päivitykset) Tietokone 2: AMD Athlon 64 3200 + 2.2GHz ECS RS482-M754 emolevy 2GB DDR 400 Ram 420W PSU Laivaostoksista ATI Xpress 200 (Onko PCI-E 16x-korttipaikka niin parantaminen näytönohjain on helpompaa) Jotta päivityksiä aion päivityksen, joka Corsair 650W PSU. Ja RAIDMAX Smilodon tapauksessa. Mitä grafiikka päivitykset AGP yksi Olisi Radeon HD 3850 512 Mt 256-bit GDDR3. Saat PCI-E 16x yhdestä, samaan hintaan, haluan saada Radeon HD 4830 512 Mt 256-bit GDDR3 . Päivitykset sekä koneet ovat noin samaan hintaan. Kysymykseni on, mikä järjestelmä olisi paras jälkeen päivityksiä? = / * Tiedän molemmat järjestelmät ovat todennäköisesti yleisesti kehno, mutta halusin saada toinen vuosi pois yksi näistä järjestelmistä. Haluan vain pelata pelejä noin 2004. WoW, Counter-Strike: Source, hl2 pelejä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaiken kaikkiaan ensimmäinen olisi parempi.
| |||
| |||
| 4770 on meripeninkulmalla parempi kuin 4830. Hanki, että se on enemmän puhti ja vähemmän penniä. Toinen järjestelmän kaikki tavalla. Tämä P4 vain imevät valtaa, AGP rajoittaa fps kanssa cruddy kortin ja AMD on parempi IPC kuin Intels Pentium-sarjassa. Saatat ajatella myymällä ne 2, mitä voit heille ja ostaa aivan uuden, vielä halpaa, kahden ytimen järjestelmän. Ajaa kaikki lähde pelit ja WoW rikkomatta tuskanhiessä. Älä pidä minua, mutta olen sitä mieltä, että kahden ytimen Celeron antaisi puoli ihmisarvoisen suorituskykyä näitä pelejä ja ne maksavat vähän enemmän kuin painikkeet näinä päivinä. |