![]() |
|
| |||
| |||
| Vel problemet mitt er at jeg har 2 datamaskiner. Jeg ønsker å oppgradere en av dem til å kjøre mitt spill bedre. Computer 1: Pentium 4 3,0 GHz GA-8IPE1000 Rev 4.x Hovedkort 2 GB DDR 400 Ram 520W PSU AGP 8x GeForce BFG 6800GT OC (Hovedkortet har et AGP 8X-slot, så begrenset grafikkort oppgraderinger) Computer 2: AMD Athlon 64 3200 + 2.2GHz ECS RS482-M754 Hovedkort 2 GB DDR 400 Ram 420W PSU Onboard ATI Xpress 200 (Har et PCI-E 16x slot slik oppgradere grafikkortet vil bli enklere) For oppgraderinger vil jeg oppgradere til en Corsair 650W PSU. Og en RAIDMAX SMILODON saken. Som for grafikk oppgraderinger For AGP ett Det vil være en Radeon HD 3850 512 MB 256-bit GDDR3. For PCI-E 16x en, for samme pris, ville jeg få en Radeon HD 4830 512 MB 256-bit GDDR3 . Oppgraderinger for begge maskinene er omtrent samme pris. Spørsmålet mitt er, som skulle best etter oppgradering? = / * Jeg vet at begge disse systemene er trolig samlede crappy, men jeg ønsket å få et år i en av disse systemene. Jeg bare spiller spill fra rundt 2004. WoW, Counter-Strike: source, hl2 spill. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Totalt det første ville bli bedre.
| |||
| |||
| 4770 er en mile bedre enn 4830. Få det, er det mer oomph og mindre pennies. Second systemet hele veien. At P4 bare suge kraft, AGP vil begrense fps med cruddy kort og AMD har et bedre IPC enn Intels Pentium-serien. Du kan tenke på å selge de 2, det du kan for dem og kjøpe en helt ny, men billig, dual core system. Publiseres alle kilden spill og WoW uten å bryte en svette. Ikke hold meg til dette, men jeg tror en dual core Celeron vil gi en halv anstendig ytelse i disse spillene, og de koster litt mer enn knapper i disse dager. |