![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min computer mister video & lyd, når du kører i mit hus. Når den gør det, jeg kan slutte den til en anden skærm i et andet rum og har stadig ikke noget billede. Når jeg tager det til værkstedet, det virker fint og ikke vil være uartig på nogen måde. Efter at bringe den hjem det vil arbejde på ok for et par dage før at gøre det samme igen. Jeg har gjort det gentagne gange. Værkstedet siger de ikke kan reparere det, hvis det plejer fejl der. Can anybody tyder på, hvad der kunne være galt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| »tabe« - Kan du beskrive det bedre. f.eks;
| |||
| |||
| Det mister skærmen, mens den & jeg bruger det. Hvis jeg slå det fra & genstart, vil jeg har stadig ingen skærm. Når jeg tager det til den butik, det starter op normalt og har en skærm. Så når jeg bringe den hjem, det virker i et stykke tid, men i sidste udviser det samme problem. Når displayet går, alt andet fortsat kører. Ventilatoren er stadig kører, og mus og tastatur er stadig tændt op. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sort skærm / Audio Kun når de forsøger at afspille video | capper | General Software Chat | 4 | 3 november 2009 18:21 |
| GOT AUDIO KUN - NO VIDEO .... igen! | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 8 | 29 juli 2009 19:51 |
| Nr. audio video! | ironam | Drives & flytbare medier | 5 | 11 november 2008 08:01 |
| Driver Query ref audio / video | ashmehta | Multimedia & Codecs | 2 | 14 juni 2008 14:36 |
| BIOS primære skærmkort ændre gået galt | imoody16 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 22 december 2007 00:17 |
| Thread Tools | |
| |