mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Miste Video & Lyd-Kunne Noget være forkert med House Nuværende?

Reply

Thread Tools
Old 20. juni 2009, 08:25
Ny Medlem Gruppen

Default Miste Video & Lyd-Kunne Noget være forkert med House Nuværende?

Min computer mister video & lyd, når du kører i mit hus. Når den gør det, jeg kan slutte den til en anden skærm i et andet rum og har stadig ikke noget billede.
Når jeg tager det til værkstedet, det virker fint og ikke vil være uartig på nogen måde. Efter at bringe den hjem det vil arbejde på ok for et par dage før at gøre det samme igen.
Jeg har gjort det gentagne gange. Værkstedet siger de ikke kan reparere det, hvis det plejer fejl der.
Can anybody tyder på, hvad der kunne være galt?
Old 20. juni 2009, 08:34
Administrator Gruppen

»tabe« - Kan du beskrive det bedre. f.eks;

Betyder det miste display, mens den, og du bruger det ...

Er den tændt, men ikke vise noget på skærmen ...

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20. juni 2009, 11:51
Ny Medlem Gruppen

Det mister skærmen, mens den & jeg bruger det. Hvis jeg slå det fra & genstart, vil jeg har stadig ingen skærm.
Når jeg tager det til den butik, det starter op normalt og har en skærm. Så når jeg bringe den hjem, det virker i et stykke tid, men i sidste udviser det samme problem.

Når displayet går, alt andet fortsat kører. Ventilatoren er stadig kører, og mus og tastatur er stadig tændt op.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sort skærm / Audio Kun når de forsøger at afspille video capper General Software Chat 4 3 november 2009 18:21
GOT AUDIO KUN - NO VIDEO .... igen! Kona1984hawaii Multimedia & Codecs 8 29 juli 2009 19:51
Nr. audio video! ironam Drives & flytbare medier 5 11 november 2008 08:01
Driver Query ref audio / video ashmehta Multimedia & Codecs 2 14 juni 2008 14:36
BIOS primære skærmkort ændre gået galt imoody16 CPU, bundkort og RAM 1 22 december 2007 00:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.