![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Oma tietokone menettää video ja ääni, kun käynnissä kotiini. Kun se tapahtuu, niin voin liittää sen eri seurata toisessa huoneessa ja vielä ei ole kuvaa.
Kun otan sen edelleen korjaamo, se toimii sakko & aio käyttäytyä huonosti millään tavalla. Jälkeen, että se kotona se toimii ok, että pari päivää ennen kuin tekevät samaa asiaa uudelleen. Olen tehnyt tämän monta kertaa. Korjaamo sanoo, he eivät voi korjata, jos se tapana toimintahäiriö siellä. Voisiko joku ehdottaa, mitä voi olla väärässä? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
"menettää" - Voitko kuvata paremmin. esim.
|
|||
|
|||
|
Se menettää näyttö aikana ja olen käyttänyt sitä. Jos minä ota se pois päältä & reboot, aion vielä ei ole näyttöä.
Kun otan sen liikkeen, se käynnistyy normaalisti ja on näyttö. Sitten kun tuon sen kotiin, se toimii jonkin aikaa, mutta lopulta näyttelyesineitä sama ongelma. Kun näyttö menee, kaikki muu edelleen käynnissä. Tuuletin on edelleen käynnissä, ja hiiri ja näppäimistö ovat yhä kännissä. |