![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn computer verliest video & audio wanneer draait in mijn huis. Wanneer zij dat doet, kan ik aansluiten op een andere monitor in een andere kamer en nog steeds geen beeld. Toen ik het aan de reparatie, het werkt prima en zal niet misdragen op geen enkele manier. Nadat hij thuis zal het werk goed voor een paar dagen voor het doen hetzelfde opnieuw. Ik heb dit gedaan herhaaldelijk. Reparatiewerkplaats zegt ze niet kunnen oplossen als het wont storing daar. Kan iemand suggereren wat misschien verkeerd? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 'verliezen' - Kunt u beschrijven hoe beter. bv;
| |||
| |||
| Hij verliest elkaar terwijl hij op en ik gebruik het. Als ik het uit te zetten en opnieuw opstarten, zal ik nog steeds geen scherm. Wanneer ik naar de winkel, hij boot up normaal en heeft een display. En toen ik het huis, het werkt voor een tijdje, maar uiteindelijk vertoont hetzelfde probleem. Wanneer het scherm gaat, alles blijft draaien. De ventilator draait nog steeds, en de muis en toetsenbord zijn nog verlicht. |